Gå til innhold

Flere som sliter med forstyrrelser på TOPCOM babycall?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå Topcom versjon 2. Byttet inn den gamle pga forstyrrelser, men denne er enda verre. Får inn naboens unger, taxier og det knitrer høylydt stadig vekk.

Burde vi satse på noe annet når man bor i sentrum av en større by?Tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke problemer jeg, men bor på bygda da, med bare 3 naboer og ingen av dem med små barn... Så det er lite sannsynlig med forstyrrelser her... Kan dessverre ikke hjelpe deg.. Men er jo mange kanaler da, like mye støy på alle??

Skrevet

Du må stille den inn på en annen kanal og bytte underkanal også.

Skrevet

Jeg har TopCom1010, og er fornøyd med den.

Men det er som det er sagt i forrige innlegg, bytt kanaler, så slipper du unna.

Jeg bor i by selv, og det er ikke ofte vi tar inn andre forstyrrelser.

Skrevet

Hei!

Venninna mi har også topcom, men vet ikke hvilken versjon...(kjøpt høsten 06 på Clas ohlson). Ho bor langs en vei som ikkje e altfor mye trafikert, og har en nabo (bor en gammel mann der). En dag hørte hun en ku som rautet, og en mannestemme som sa: Eg kommer om 10 minutter... Da hadde ho den på signal 3... Eg har samme, men har ikkje merket noe... men kan også være at vi nesten aldri har den på da

Skrevet

Alle babycaller kan oppleve forstyrrelser...dette fordi de bruker samme frekvens som andre apparater med radiosignaler. Derfor kan de aller fleste babycaller bytte frekvens manuellt....ingen vits å bytte dem inn, les bruksanvisningen :-)

Skrevet

HEi

venninda mi har topcom....og herregud hvor mye rart som kommer inn,

fly, taxier, politi,biler.....det ringer i den akkurat som en telefon..

masse rare lyder med andre ord.

jeg kjøpte den nyeste til supernova og her har det ikke kommet inn noen andre lyder enn vårs baby.( og pappaen som leker seg he he )

superfornøyd med den, den viser også temperaturen ute/inne/i vogna kjempesmart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...