Vårbebis Skrevet 18. januar 2007 #1 Del Skrevet 18. januar 2007 Da har det plutselig skjedd ting hær.... lillingen spreller i magen, kan kjenne LIV!! Det er jo bare SÅ gøyt...endelig... Magen har såvidt begynnt å vekse litt,også... Vært på kontroll hos legen idag..er i uke 23, og har gått NED i vekt fra jeg ble gravid.. ble litt bekymret over det, men han sa det ikke var noe å bekymre seg over.. Ellers går det ganske greit hær,for tiden... Hva med dere andre,jenter? Hvordan har dere det? Klem! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7849752-status/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
coscos Skrevet 19. januar 2007 #2 Del Skrevet 19. januar 2007 Hei! Alt vel med meg og Lille M i magen! Jeg har kjent bevegelse i magen siden uke 16, men nå en tid (er i uke 25) så følger det et daglig mønster. Fra jeg våkner, kjører til jobb, sitter på jobben foran PC'en, etter at jeg kommer hjem og har spist, og på kvelden når jeg legger meg, er det spark og bevegelser i magen. Synes det er kjempemorsomt! Skal snart begynne å notere sparkene (tror det er fra uke 28). Har heller ikke fått noen stor gravidmage. For de som ikke kjenner meg, ser jeg nok ikke gravid ut (ganske kraftig fra før av), tror gravidmagen har tatt over for den vanlige magen :-). Kommer helt an på hva slags klær jeg har på meg. Har vært til hyppige kontroller hos lege, og nå senest i denne uken var jeg på tilvekstultralyd. Lille M i magen var allerede 890 gram, så kommer til å bli rundt 3800 når han blir født (fikk dobbelsjekket kjønnet, så mest sannsynlig en gutt). Har ikke begynt med noen innkjøp ennå, men ser litt nå og da etter barnevogn. Nå tror jeg valget står mellom to typer (Teutonia Mistral eller Emmaljunga City cross), har ikke helt bestemt meg ennå. Må teste dem litt mer, for å se hvor brukervennlige de er (enkle å slå sammen, vekt, få inn og ut av bil, etc.). Etter å ha vært veldig bekymret i starten (frem til ordinær UL), så går jeg nå bare rundt og gleder meg, smiler fra øre til øre, over dette som skjer i kroppen min. Synes det er en fantastisk følelse å være gravid! Nå har jeg ingen spesielle plager, og vet ikke hva som venter meg med fødsel (er 1. gangs), men akkurat nå så er livet herlig! Ha en fin dag og fin helg alle sammen! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7849752-status/#findComment-7851036 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piivo Skrevet 19. januar 2007 #3 Del Skrevet 19. januar 2007 Her spratt magen ut i juleferien og de siste ukene har jeg kjent liv hver dag. Det er så deilig, - og noen ganger litt ubehagelig... for av og til kjennes det ut som den lille spinner rundt og rundt , og det kjennes ut som enorme luftbobler! Har også sett søte små spark utenpå magen, det er bare så nusselig. Jeg har gått opp ca 5 kg, og det tror jeg er passelig. Nå som jeg er over halvveis begynenr det å bli mer virkelig at jeg skal få en liten baby om mindre enn 4 mnd!!!! Gleder meg enormt, blir rørt bare ved tanken... sukk,men så er jeg veldig lettrørt for tiden, da............ :-) God helg, alle sammen! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7849752-status/#findComment-7859102 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tjukkebollefeita Skrevet 23. januar 2007 #4 Del Skrevet 23. januar 2007 Hei!! Er 22 uker på vei og i kjempeform!! Kjenner det begynner å bli tungt og måle snø og løfte tunge ting, så jeg må nok roe ned litt på det. Og ellers kjenner jeg spark og bevelgelse hver dag... Det er så rart! Jeg ventet lenge på å kjenne noe, og visste nok ikke hva jeg skulle kjenner etter heller, (første gang jeg er gravid) men på lille juleaften kjente jeg det klart og tydelig når forloveden min holdt hånda si på magen min! Det var nok den beste julegaven jeg kunne ha fått! Vært på ultralyd og får trolig ei litta jente! Er så glad!! Nå har jo far to gutter fra før på 7 og 8 så jeg trenger en alliert hehe.. Ellers så er jeg utrolig følsom, lett rørt, må le litt av meg selv noen ganger Har gått opp 5 kg ca, og har kjempemage!! Det har jeg hatt fra 4 uker ihvertfall! Men jeg er lang og tynn så det var ikke så lett for meg og skjule det Mangler bare madrass til vuggen min, babycall og barnevogn så er jeg fit for fight!! Hilsen jente 80 modell.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7849752-status/#findComment-7903774 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå