Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg må med rette kunne kalle meg "kjønnsmoden" etterhvert og har da også en gutt på 14 år som skal stå konfirmant til våren...

Jeg har i noen år nå vært samboer med den, for meg, verdens beste partner. "Problemet" :-) er at han er 35 og jeg 41.

Har gitt klar melding om at skal det bli noe Nurk mellom oss bør det skje nå. ( Jeg har lite lyst å komme i SE & Hør om ti år... .-))

Så, da er vi i gang med første førsøk IVF. Vi er såkalte uforklarlig barnløs.

Jeg skal ta testen førstkommende onsdag og har i grunnen roen på det. Ser det er mange som sliter med flere forsøk i mange år og ikke gir opp.. skal si det står respekt av dette.

Er selv forberedt på at det ikke slår til i første omgang slik legen(e) antyder.

Det jeg lurer litt på er hva som menes med rugetid? Er det tiden fra egget ble befruktet eller tiden for tilbakesetting i livmoren?

Er det noen andre her inne på min alder?

Er "ung", sprek og alltid klar for nye utfordringer, og må si jeg synes det er litt artig å være med i gamet igjen!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7849701-ny-erfaring/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Mature!

Rugetid regnes fra den dagen egget settes inn, og til du tar den berømte blodprøven for svar.

Jeg er selv på rugedag 9(etter midnatt),og tanta har ikke gitt no tegn til seg enda. Jeg skal ta blodprøve på mandag.

Jeg er 33 år,ingen barn fra før og dette er vårt 5 IVF forsøk. Dersom du klikker på nicket mitt,får du opp min profil.Lag deg en du også,det gjør du ved å gå inn på "dine sider"

Da blir vi lissom litt bedre kjent med deg.

Ønsker deg lykke til videre!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7849701-ny-erfaring/#findComment-7849848
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...