Gå til innhold

Noen som kan tyde drømmer her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva betyr det når jeg har så herlige drømmer om at jeg er gravid! Er det fordi jeg så vledig gjerne vil bli gravid?

Jeg er født 18.11.81, om det teller...

Håper noen er så søte og snille og gidder å svare meg! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter litt, jeg...

Skrevet

*over på første side med deg nåh*

Har fremdeles disse drømmene innimellom... Hva betyr de? Betyr de noe i det heletatt...?

Skrevet

Fant dette på dreammoods.com

To dream that you are pregnant, symbolizes an aspect of yourself or some aspect of your personal life that is growing and developing. You may not be ready to talk about it or act on it.? This may also represent the birth of a new idea, direction, project or goal.

(dette var hvis du drømte om å være gravid, og ikke var gravid)

Står mer på siden..

På klikk.no om drømmesymboler sto dette:

GRAVIDITET:

Drømmer om graviditet og befruktning kalles invielsesdrømmer. Det symboliserer en begynnelse på noe nytt, og et barn er symbolet på utviklingsmuligheter. Så graviditet symboliserer at man er i gang med en ombygnings og utbygningsprosess, hvor man forbereder seg til å gå nye veier og følge opp idéer og impulser.

Kan finne mye ved å søke på drømmetyding eller drømmesymboler. Har hvertfall lært mye.

Skrevet

Fant også dette på droemmetydning.com

Hvis du er kvinne og drømmer du er gravid bør du ta en graviditetstest. Det kan også være en advarsel om at du blir gravid hvis du ikke er forsiktig.

Litt forskjellige tolkninger. Men det er du som person som skal tyde hva drømmen kan bety for deg. Flere personer kan tolke en drøm forskjellig.

Har tipset deg om 3 sider du kan finne ut om drømmer. Eller du kan låne bøker om drømmer også.

Lykke til

Skrevet

*skuffa*

Hadde et lite håp om at det kanskje var et tegn på graviditet... Begynte på ny jobb mandag, så det er nok derfor jeg har disse drømmene...

Men tusen takk for at du svarte mauritius! :-)

Skrevet

Å... Kanskje et bittelite håp allikevel, da... :-)

Skrevet

Håp er det.. Får håpe noen spår deg også..

Da kan de se om det er graviditet i fremtiden.

Skrevet

kan ikke tyde drømmer men får opp et ja på at du blir gravid veldig snart,inne mars 07.

Skrevet

JIPPI! :-D

Krysser fingrene på at du har rett, morri!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...