Gå til innhold

Hyper på kvelden!


18.juli/29juli

Anbefalte innlegg

Pia våres legges mella 7-halv 8. Får grøt halv 6-6. Sovner litt først ..så e ho hyper i senga 1-2 tima før ho sovne for godt. Noen flere? Vet ikke om ho skal få grøt tidligere?. I dag måtte vi legge ho i babypose med sella for ellers ligg ho på magen, med føtter og arma alle veia:P

Noen daga hyle ho endel ,men som oftest så e det bare masse tull og latter:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En venninne av meg har ei jente som er litt sånn du beskriver... Hun har funnet ut at hun må holde seg unna sukker på ettermiddagen/kvelden. Hun ammer jo fortsatt, da. Går sikkert over i melka, og så tåler vel sikkert jenta hennes dårlig det. Så hun spiser kun sjokolade på morgen/formiddag eller etter at jenta har lagt seg...

 

Kanskje et tips? :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette hørtes veldig kjent ut ja! Men jeg har jobbet knallhardt for å få jenta mi til å forstå at det er natta da, og de to siste dagene har hun faktisk lagt seg til å sove etter litt påfyll... Jeg klarer ikke å la henne ligge å gråte, men det har blitt en del klaging fra hennes sin side... Nå håper jeg bare hun vil sove litt mer enn 2-4 timer sammenhengende på natten også... huff, storforlangende mamma jenta mi har!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei carina:)

 

fint tips ang .sjokolade! men spiser godt kun i helgene:)

Tenke nu bare at tiden går så fort....at snart e de stor...så klare nu litt skriking og tulling på kveldan;) Tiden har jo bare sust avgårde! halvt år e pia... grue mæ allerede til jobb!!!!! blæ!!!!!!! kose mæ sånn hver dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ho forstår at det e natt...men vil jo bare være så sosial:P . noen kvelda e det mye skriking ..mens andre kvelda..e det ingen ting...bare tull:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten min våkner midt på natten. Noen ganger er det mer enn en gang pr natt, andre ganger kan han sove (utenom amming) hele natten. Jeg koser meg også masse med å gå hjemme med gutten min. Når han våkner midt på natten og prater med meg og smiler det skjønne smilet sitt har jeg jo kjempelyst til å "svare". Men jeg gjør meg litt hard og forsøker å overhøre ham, later bare som om jeg sover. Synes tiden flyr fort og har lyst til å være sammen med ham når han er våken. Men vil unngå at han får disse dårlige vanene med å være våken på natten. Det er bedre at han sover ordentlig på natten, så er han mer blid og opplagt på dagen. Derfor overhører jeg ham, såfremt han ikke begynner å gråte skikkelig da. Meningen er da at han skal oppleve det så kjedelig å våkne på natten at han slutter å våkne av seg selv... Håper det hjelper!!

Kanskje det er det samme du burde gjøre med jenta di! (Selv om du selvfølgelig har lyst til å være sammen med henne...) :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei,

det er ikke lett med å få ordentlige rutiner. Emma er vel kanskje ikke hyper på kvelden, men har lenge hatt en tendens til å være pling våken mellom 22.30 og 02.00 hver natt... Prøver å få henne til å forstå at natten skal man sove på, men det går litt opp og ned. Tror ikke det er pga sukker, men høres veldig logisk ut at sukker kan påvirke så skal være påpasselig der.

 

Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ho her pia vokne ikke på natta..da hadde æ self. ikke orka å vært så mye sammen med ho..for da e æ drit trøtt! men e jo kveldan ho e hyper...gir lite oppmerksomhet!! men så e det jo ikke så lenge til dem e stor og sover hele kvelden og natta :) såtenke vel at d e bare en periode...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...