cocochin med to små Skrevet 18. januar 2007 #1 Skrevet 18. januar 2007 Hva er forskjellen på disse egentlig? Hva anbefaler dere? Bor i 3. etg uten heis ; mye bæring, bor i byen, termin 2. juni.
Sitronelle Skrevet 19. januar 2007 #2 Skrevet 19. januar 2007 Eneste forskjell er vel at Mistral har fire hjul mens spirit S 3 har tre hjul. vekt osv er likt mener jeg....
første-27 Skrevet 19. januar 2007 #3 Skrevet 19. januar 2007 Mistral er en av de letteste 4 hjuls vognene på markedet, og man kan enkelt snu håndtaket over på andre siden av vognen, dermed kan du veldig enkelt skifte kjøreretning. genialt med tanke på vær og vind og ikke minst at den lille vil noen ganger se mor og andre ganger verden. Du kan ha en soft-eller hardbag i sportsdelen, jeg har soft for den er så lett å bære rundt på (bor i 2 etg.). Du kan også selv bestemme hva slags hjul du vil har på vognen. Det kan man ikke på S3. Jeg skulle egentlig ha s3, men pga dårlige hjul, ikke vendbart styre og at 4 hjul alltid er mer stabilt enn 3 hjul, så kjøpte jeg en mistral. Eneste ulempen er at en 3 hjuls er lettere å svinge der det er trangt... Lykke til med vognvalget:-)
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 21. januar 2007 #4 Skrevet 21. januar 2007 Eller hva med Mistral S? Den skal jeg ha. Den har fire hjul, men fremhjulene er litt mindre og svingbare, så den er kjempelett å svinge med samtidig som jeg føler at den er mer stabil enn trehjulingene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå