Anonym bruker Skrevet 18. januar 2007 #1 Skrevet 18. januar 2007 ganske redd å skade ungen min, hun er så lita... Såååå sliten av sutring, kjefter noen ganger og gråter etter på.... hun er 5,5 mnd. Er det flere som opplever samme?
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2007 #2 Skrevet 18. januar 2007 Kjefter du?? Ikke kjeft og få av meg altså
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2007 #4 Skrevet 18. januar 2007 Nå missforsto du meg.. Jeg mente at jeg ikke kjeftet på deg for det for jeg har selv vert sliten og hatt en høy tone til babyen min.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2007 #5 Skrevet 18. januar 2007 uff, begynte å tenke på sent fødselsdepresjon...
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2007 #6 Skrevet 18. januar 2007 Altså,må bare si ifra at jeg har ikke skreket høøøyt til babyen min,og ho har ikke skjønt det når jeg har vert oppgitt!! Blir vel mest sint på samboeren min hvis jeg er sliten!! Og jeg kommer AAAldrig til å slå babyen min... ALDRIG
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2007 #7 Skrevet 19. januar 2007 INGEN tenker å slå sitt barn! jeg er mest redd å skremme henne!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå