Gjest Skrevet 19. januar 2007 #2 Skrevet 19. januar 2007 heisann Har ikke der men i en familiebarnehage i nærheten, Ei venninne av meg har en 1 åring der og hun er fornøyd. Og husk at du bør takke ja til plass og er du misfornøyd så søk heller om overflytting, frist på det i år er 15 februar.
~**nuttis**~ Skrevet 19. januar 2007 #3 Skrevet 19. januar 2007 Jeg har minsten der(snart 14 mnd).Vi er fornøyde og han trives der.Han er ute i paviljongen sammen med de minste barna.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2007 #4 Skrevet 19. januar 2007 Min går også der nemlig... Derfor jeg ble litt nysgjerrig...
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2007 #6 Skrevet 19. januar 2007 Nei, i hovedbygget... Helt greit, tror kanskje de åpnet bhg litt tidligere enn de burde ha gjort, for de er ikke særlig organiserte... Mye surr der syns jeg. Men jeg regner med det blir bedre etter hvert...
~**nuttis**~ Skrevet 19. januar 2007 #7 Skrevet 19. januar 2007 Må regne med litt surr i starten..Har søkt minsten over i barnehagen til storebroren så fort det er ledig plass der,men er litt usikker på om han skal bytte eller fortsette.Er litt slitsomt og levere i 2 barnehager...særlig på morgen når jeg begynner 8 på jobb.Er liksom mange ting både for og imot ved begge deler,men vi må jo bestemme det nå..[*gruble gruble*]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå