Gå til innhold

Noen som kan gi meg noen råd?

Anbefalte innlegg

Hadde en SA i August, og er gravid igjen nå.

Spurte legen om det var noe jeg kunne gjøre for å ikke risikere noe denne gangen, men fikk egentlig bare difuse svar.

Og jobben min inneholder ganske mye løfting, også tunge løft, men det var også helt ok sa legen?

Har dere noen råd til meg om hva som kan være lurt?

Tar folsyre og multivitaminer..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7849000-noen-som-kan-gi-meg-noen-r%C3%A5d/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har fått beskjed om å IKKE løfte tungt, ta det med ro og ikke slite meg ut, sa i fra tili på jobben så de viste om det, så de andre tar tungløfta for meg, når kvalmen var på det værste sykemeldte jeg meg, er i uke 10 nå å skal på ul den 24 jan. be om tili ul for å se at alt er bra,

jeg tar også folsyre og omega 3.

Kos deg og slapp av, det går nok helt fint skal du se.

Jeg har bare ett råd, og det er: hør på kroppen din!!!!!

Gjør alt du pleier å gjøre men det er jo lov til å tenke seg to ganger om før man prøver å løfte noe over 30 kilo lissom. Kroppen sier ganske fort i fra selv, om det ikke er helt greit;) Kanskje i form av litt magesmerter, ryggsmerter, kvalme etc. da er det kanskje greit å roe litt ned. Er du veldig trøtt noen dager ol, så er det også kroppens måte å si ifra at du trenger hvile!!

Spiren detter ikke ut selv om du løfter litt tungt. Det jeg har hørt er at vis man løfter tungt og mister etter det å hadde man nok mistet alikevel. Tunge løft kan fremskynde en allerede pågående abort selv om man ikke vet det den er i gang. Skal ikke si at det stemmer 100% men er jo noe å tenke på da.

Det går nok bra;) Det gjør som regel det!

det var værst i forrige uke, de andre ukene kjennets det ut som om jeg var skikkelig fyllesyk.. nå er det nesten over, ganske deilig i grunn, men det kjennes ut som om brystene mine skal sprenge, gruer meg til hver gang bh'en skal av.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...