Gå til innhold

Ligner på menssmerter?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg lurer på en ting, jeg er i min 6 uke nå å har enda smerter i underlivet. Kjennes akkurat ut som om jeg skal ha mensen. Men har ikke hatt noe tegn til blødning i det hele tatt. Fikk så vidt snakket med legen min om det han sa at det var noen som fikk slike smerter. Men jeg glemte å spørre om hvor lenge det varer? Er det noen som har erfaring med dette??? Jeg går jo å er engstelig hele tiden...ikke speisiellt bra det...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7848951-ligner-p%C3%A5-menssmerter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Joda det går bedre nå, men jeg kjenner det fortsatt litt. Men det er pålangt nær så ubehagelig som det har vært. Heldigvis. Har snakket litt med legen, å han sier at det fullt ut er normalt hos mange å ha det sån, og at det kommer til bli bedre etterhvert. Så prøver å ha det litt i bakhodet, men tenker alikevel endel på det...

Hei =)

Jeg kjenner på de samme smertene som dere og er jo kjempebekymret, mest fordi jeg har hatt to SA tidligere. Er i 8+2 nå, men har forstått det sånn at disse smertene er ganske normale så du trenger ikke bekymre deg - men vi gjør det vel litt likevel til de tolv første ukene er forbi. Lykke til i alle fall og håper det går bra for oss alle!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...