Gå til innhold

Herregud...


Iselin79 og 2 nydelige

Anbefalte innlegg

Nå har han fått begge puppene...men nei, det var tydeligvis ikke nok...så nå har han satt til livs 90 ml mme i tilegg...

Var så glad på helsestasjonen i dag, når vi var å veide, hadde lagt på seg bra, og det bare på min melk... "jippi, da HAR jeg nok melk" tenkte jeg, noe jeg har vært bekymret for at jeg ikke hadde...

Så skjer dette....så er man på bunn igjen...uff..... trodde dette amme greiene ENDELIG gikk bra jeg...men dengang ei...faen!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånn er det her også..... Men tydligvis har jeg ikke nok om kvelden... for snart 2 timer siden gikk det ned nesten 100 ml mme..... nå er det mas igjen. Puppene mine er to store sår i tillegg så jeg har lagd litt mer mme......... dårlig samvittighet men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi lurer også på å begynne å gi litt mme på kvelden. Men hvor mange ganger legger dere babisen til på puppen for å få dem fornøyde før dere "gir" dere og gir mme? Jeg ammer hver halvtime-time på kvelden fordi da sutrer han hele tida og blir aldri fornøyd. Han kan få pupp maaaange ganger før han er fornøyd og sovner, men han blir jo fornøyd til slutt da.. Bare så sinnsykt slitsomt og så kjedelig med en alltid sutrete gutt på kvelden.. Når vet dere at det ikke hjelper med mer pupp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gir han alt jeg har jeg da. Lar han suge så lenge jeg hører han svelge....blir det stille på "svelgefronten" ser jeg hvordan humøret er... Somregel er det sutre sutre....og da lager vi mme til han...

Han her har da de siste dagene holdt det gåene her hele kvelden og ut på natten....utrolig slitsomt og jeg blir så irritert og sur... Sovnet vel halv tre i natt...etter x antall ml fra mine pupper og 110 mme...og se på klokken nå....her sitter jeg igjen, trøtt som faen og egentlig jævlig irritert... Han kan ikke spise så mye vel.... hadde jeg spist så mye hadde det blitt et jævla søl på gulvet, for da hadde jeg eksplodert....

Jeg syntes dette ammegreiene er så stressende og slitsomt... ikke noe koselig blitt i det hele tatt... Han suger så drit lenge.... I tilegg har jeg begynt å få drit vondt i det ene øret....hurra ørebetennelse..passer jo perfekt...ÅÅÅÅÅÅ......nattens utblåsning...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars vennen! :-( Vi har som du vet slitt med illsint unge vi og. Men vi gir ikke mme, etter beskjed fra nyfødt. Så her har det endt med å gi på ene sida til hun slipper selv... skifte bleie og dikke til hun for det for seg at hun skal bli sinna å ha mer, gi andre sida til hun slipper der også, og så rape, dikke mer... hehe... og så om hun ikke har fått nok bytte til første sida igjen. Hun ligger som regel nesten en halvtime på en side, så da har det fyllt seg litt opp igjen. Sånn holder jeg på til hun sovner, og da sover hun som regel 3 -4 timer. Men nå har hun hatt økenatt igjen, så da ble det 22-24-02-04 og 07 :-S Men sover nå :-)

 

Nei, idyllen lar vente på seg gitt.. håper den kommer snart..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender en trøsteklem til deg! Ammestyret er ikke greit, selv har jeg måttet gitt opp enn så lenge. Gir pupmpemelk, og det er som regel pumpene mine forbannelser går ut over. Er så sliten og lei av å holde på med det døgnet rundt. Man vil jo gjerne at babyen skal få mm. Men jeg har også i det siste begynt å tenke: til hvilken pris? Man skal jo ha det kos med babyen også...Trist at du sliter sånn :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lille poden våknet jo en gang til han i dag morges...ammet han liggende i senga så vi sovnet begge to...jeg var sååå jæævla sur og muggen da, klemte hardt på puppene sånn at det skulle komme mest mulig melk så vi kunne bli ferdig med den ammingen...

Jeg ammer han mest, gir kun mme om kvelden før han legger seg, etter å ha ammet først. Jeg biter tennene sammen med det amme greiene altså..for jeg vil så gjerne så gjerne.

Det gikk så veldig bra noen dager her, sov om natta lenge, var jo da overlykkelig for at NÅ begyte det å gå bra...hurra, rutine liksom... Så blir det sånn som dette igjen...

Nå har jeg sneket meg ut fra soverommet, han ligger å sover i senga vår. Han er jo trøtt nå han også siden han var våken hele natta...

Ja, idyllen har forsvunnet i noen dager her ja...håper den bestemmer seg for å komme tilbake snart... Har begynt å gå lange lange turer ute da, så håper det hjelper på oss begge... Han blir trøtt om kvelden og jeg roer meg litt...

 

Herregud, jeg er sååååå trøt....snork.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...