Jeg har to tuller... Skrevet 18. januar 2007 #1 Skrevet 18. januar 2007 Hun er forkjølet men hun har ikke villet spise hele uka. Skriker når vi kommer med grøten. Har prøvd med både risgrøt med mm og havre med vann, fruktpureer og litt middagsglass, men hun bare hyler. Hun begynte endelig og sove litt mer om natta når vi økte grøt mengden, men det skulle ikke vare lenge altså. Tips og erfaringer mottas med takk! :-)
Vimsa :-) Skrevet 18. januar 2007 #2 Skrevet 18. januar 2007 er hun syk??? vondt i halsen? Hvis du vet det er noe hun liker godt, bland det oppi grøten. Det funket her.(sviskesaft, aprikos, fruktmos, banan etc.)
Jeg har to tuller... Skrevet 18. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. januar 2007 Forkjøla ja og var litt rød i halsen sa legen. Men hun vil jo ikke prøve å smake engang, bare skriker. HI
Tonje og Litjklompen <3 Skrevet 18. januar 2007 #4 Skrevet 18. januar 2007 Min og hadde en slik periode. Prøv å tilsette litt frukt eller syltetøy da til hun begynner å spise igjen. også deretter trappe ned på tilsetningen. Det gjorde jeg, og nå eter han som bare juling!
Vimsa :-) Skrevet 18. januar 2007 #5 Skrevet 18. januar 2007 da vet ikke jeg.. men pupp vil ho ha? eller mme??
Jeg har to tuller... Skrevet 18. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 18. januar 2007 Jeg ammer, men hun har ikke vært så ivrig på puppen heller. Og lite i tissebleiene synes jeg. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå