Gå til innhold

3 mnd...plutselig urolig... Noen teorier???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tulla har vært kjemperolig etter en par uker med mye gråt (vondt i magen) etter fødsel. Nå har hun begynt å være veldig sutrete, og sover veldig lite på dagene (kanskje 3 timer fra 10 til 20). At hun ikke sover så mye er jo ikke et problem, men at det virker som om hun ikke er helt fornøyd er litt slitsomt... Og når vi kommer til henne holder hun fast hendene våre, liksom fordi hun ikke vil vi skal gå... Hun kan velikke være selskapssyk hele tiden heller??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen som kan hjelpe?

Skrevet

Datteren min er også 3 mnd, i perioder kan hun være litt urolig, , vil at vi skal holde henne på fanget og leke med henne, kan kjede seg litt alene av og til.

Jeg vet ikke noe fasitsvar på spm ditt men i vårt tilfelle så handler det om trygghet tror jeg, jenta mi vil også alltid holde hendene mine, spesielt før hun sovner, da holder hun skikkelig godt tak i meg, akkurat som hun vil føle seg trygg før sovner:-) synes det er søtt jeg da!

Skrevet

Hei!

Jeg syns det høres ut som hun er sulten, det er vanskelig å merke når de trenger mere mat, for man tenker jo ikke over det men de vokser og behovet øker. Du kan ta en periode med masse amming, la henne ligge på alt hun orker og da vil du etter ei stund få nok mat. Eller du kan prøve ei flaske mme, gi lite i begynnelsen feks 50 ml, det er greit om magen venner seg på det. Ha gjerrne litt malt i så får magen litt hjelp.

Jeg ga mme, det går fortere å det er lettere å se om det er det som er problemet (matmangel altså). Er det det så sovner de gjerne som en stein etterpå, hvilket begge mine yngste gjorde da de trengte mer.

Ps, min yngste gulpet selv om han hadde behov for mere, så det tok tid før jeg opptaget det. Det går fortsatt an å fullamme, det bare krevewr litt innsats og fokus.

Ikke sikkert det er matmangel, men lykke til uansett!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...