Gå til innhold

Hvor lenge koker dere flaskene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker Dr.Browns flasker, koker ikke selve flaskene lenger, men alt "tilbehøret", smokker, ringer, rør..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Koker ikke:) Oppvaskmaskin her på alt utenom smokkene (tutene til flaskene) De heller jeg kokende vann og zalo over og lar stå en stund.

Skrevet

Koker ikke men bruker sterilisator for mikro, Avent sin den synes jeg er genial. bruker 5 min på det. Blitt en fast rutine på kvelden. Vasker de først da i zalo vann så i sterilisatoren. men tenkte å slutte med det når hun er 6 mnd. kunn koke tuttene

Skrevet

jeg koker de i 5 min

Skrevet

Hehe..greit svar oktobermaya :)

Sluttet å koke flaskene når gutten min var 2,5mnd jeg da,fikk beskjed av hs om at det ikke var nødvendig. Gutten min har også drukket vann rett fra springen siden den gangen :)

Skrevet

koker ikke. fikk beskjed om at de(dr.brown) ikke tåler koking. Vasker de for hånd eller i maskin!

Skrevet

vasker alt i maskina.. kokte bare t par uker

Skrevet

sitter å leser bok fra helsestasjonen nå.

der står det at man HELST skal koke i et par -3 uker...

men jeg gjør det enda. noen ganger tar jeg barae flaskene i maskinen, og koker smokkene og ringer.

men det er vist ikke nødvendig å koke flaskene så lenge.

Skrevet

Jeg hadde også Dr. Browns flaskene, og kokte alt utstyret i 3 mnd. Etter forespørsel til Ullevål sykehus, fikk jeg vite at det holder fint å koke de i 3 mnd. Så etter det demonterte jeg alt og putta det i oppvaskmaskina på høyeste temperatur en gang om dagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...