Gå til innhold

Fylle fersk pumpet mm på fryst mm?

Anbefalte innlegg

Skrevet

...kan jeg fylle mm jeg nettopp har pumpet på beholder hvor jeg allerede har frossen mm - og fryse dette sammen?

Kan kanskje virke litt uvitende nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det, så lenge det er mindre mengde du fryser nå enn det fra før! Er nå det jeg har hørt og gjort :-)

Skrevet

Det går helt fint det, bare å merke det med datoen fra den melken du fryste først.

men en ting er litt dumt med det, da vet du ikke evt hva ungen reagerte på når du blander fra forskjellige dager, hvis du da har en unge som reagerer på noe da =)

Skrevet

ja, slik at det som er frossent ikke rekker å bli tint før den nye melken fryser

Skrevet

D går ann ja! jeg fikk iallefall beskjed om det når jeg pumpet for sykehuset

Skrevet

Det kan du fint gjøre, -så lenge mengden med frosset mm er større enn mengden med nypumpet.....ellers kan det som er frossent tine...- er jeg blitt fortalt av expat - tror jeg det var ;)

Skrevet

vet ikke om det går an el. ikke. Men på nyfødt intensiv der min datter lå, sa de ikke gjorde det. selv det første dagene da det bare kom 15-20 ml, sa de at jeg bare skulle ta ny flaske i kjøleskapet hver gang og blande de først da de var like kalde.

Du kan jo sette den i kjløeskapet først, og når det er kaldt, helle det over det frosne.

Skrevet

Til meg sa de på intensiven at jeg skulle putte fersk oppå frossen, så lenge det ikke var mer fersk enn frossen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...