Gå til innhold

Jeg føler meg rett og slett mislykket som mamma..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor vil ikke babyen min roe seg hos meg? Jeg tenker på det typiske bildet av nybakt mamma med baby i armkroken.. Enten sovende eller pludrende.. Dette har jeg aldri fått opplevd, og nå er jenta mi over 5 mnd.. Noe som er sinnsykt frustrerende!! Jeg synes det er så trist, for noe av det beste som finnes er jo nemlig babykos!

Er det noen andre som har det som meg? Eller er jeg den eneste som ikke passer i det perfekte mor-baby bildet??

Litt trist og nedfor nå.. : (

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har helt sikkert ikke noe med deg å gjøre! Noen babyer er rett og slett ikke kose-babyer! De er forskjellige alle sammen, akkurat som oss voksne. Du er nok en helt glimrende mamma! :D

Skrevet

Hvis det er noe trøst, så er ikke du alene om det. Med første barnet mitt opplevde jeg ikke morslykken grunnet mange ting. følte at livet mitt var mye bedre før jeg fikk henne.

Fikk henne med keisersnitt, hun fikk kolikk, hun tok ikke flaske, hun ble avhengig av meg, hun ville ha mat hver annen time døgnet rundt. Jeg kosa meg ikke før hun var blitt rundt 5 mnd. og kolikken slapp taket, hun begynte å spise grøt, og hun begynte med flaske rundt 7. mnd.

Det var så ille at engang så var hun så tett i nesa, samtidig som hun gråt, så mannen min ga henne sånn baby nesespray. Jeg vet ikke om den traff feil el. hva, men hun slutttet å puste, ble stiv og blå rundt munnen. pappaen ble hysterisk, snudde henne opp ned, dunka henne i ryggen og svigermora som var på besøk, ble redd og begynte å gråte.

Jeg bare satt der, uten affekt og så uten følelser på det som skjedde. og tenkte, når kan jeg legge meg igjen.

Jeg har jo innmari dårlig samvittighet gr. dette, men jeg elsker snuppa mi mer enn noe annet, dvs like mye som hennes lillesøster nå. som er en helt annen unge. jeg koser meg så mye.

Tenk at når dt verste er over så har du en unge som er mye blidere, og gir god kontakt og som du kan faktisk kan prate og pludre med. og synge med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...