Anonym bruker Skrevet 18. januar 2007 #1 Skrevet 18. januar 2007 Lurer på om noen har erfaringer og kan anbefale noen.
Gjest Skrevet 18. januar 2007 #2 Skrevet 18. januar 2007 Anbefaler at du unngår phillips, husker ikke navnet men den var hvit og gul. Peip og hylte og vekket lillemann til alle tider..(det er egentlig bare foreldredelen som skal pipe om man mister kontakt eller går tom for strøm, men det stemmer ikke med virkeligheten) Ser at det er en på skravlesiden som anbefalte Topcom og jeg skal hvertfall prøve den..
mammsen06 Skrevet 18. januar 2007 #3 Skrevet 18. januar 2007 vi har "Super Nova" og er veldig fornøyd med den! Den er trådløs, så du kan ta den med overalt. Såg det hadde kommet en ny utgave av den nå. Vi kjøpte den i April i fjor og betalte vel ca 1500kr. Den kan ta inn en del andre lyder og, men jeg synes det er bedre at den tar inn en lyd for mye, enn en lyd for lite..
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2007 #4 Skrevet 18. januar 2007 Ok. Godt å vite det med phillipsen på forhånd, ungen må jo bli vettaskremt, huff. Trodde faktisk at phillips skulle være bra. Takk for tipset:)
Moi_ Skrevet 18. januar 2007 #5 Skrevet 18. januar 2007 Vi har TopCom 1010 og er veldig fornøyde med den. Kan kjøpes på Clas Olsson, og koster ca 400,-
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2007 #6 Skrevet 18. januar 2007 Vi bruker Philips babycall, modell 489 med blant annet lys, lyd, temp.visning og 2-veis kommunikasjon. Aldri var tull med den. Har dårlige erfaringer med Doro( lyke dyr som philips): masse støy, forsinkelse av signal.
Møøø Skrevet 18. januar 2007 #7 Skrevet 18. januar 2007 Har akkurat kjøpt topcom og er så langt veldig fornøyd!! Kjøpte den her jeg da: http://www.multicom.no/PartDetail.aspx?q=p:10505445 Fikk den etter 6 dager ;o)
Gjest Skrevet 18. januar 2007 #8 Skrevet 18. januar 2007 Hihi, nå ser jeg for meg at alle sammen kjøper TopCom og lytter på hverandres samtaler..;P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå