*mamman til tw og bi* Skrevet 18. januar 2007 #1 Del Skrevet 18. januar 2007 blir forferdelig lei av det.i hvertfall når jeg nå har prøvd det som står i min makt.nattpupp ble det slutt på når han var 7mnd.sluttet å amme helt når han var 10mnd.han hadde kiss/kidd syndrom som liten.plagene var borte ved 6mnd alderen.da startet vi med å legge han alene og at han sovnet alene.den delen er grei.han ligger på eget rom og blir lagt rett i sengen,lyset blir slukket og spilledåsen spiller den kjente søve melodien.han sovner fort(innen 20min selv på "grettne" kvelder.rommer er svalt og han er verken varm eller kald.helt passe.hver natt våkner han mangen ganger.noen ganger har han mistet smukken og da putter vi den i munn(ikke noe lys på,bare rolige stemmer som roer og sier natta igjen)legger han ned og pakker han godt inn og setter på spilledåsen.han roer seg og sovner med engang.andre ganger kan han ligge og sutre i sengen med sukken imunn,dyna på og bamsen på armen.trøstene ord og klapp på hode og ny spilledås runde.sånn går det hele natten hele uka lang.hva er det som gjør dette.han virker ikke plaget på noe måte.han blir lagt mett og go,har god apetitt hele tiden.varmebad eller dusj før legging er standar.vi har hyggestund i stua før legging.der vi koser med flaska eller leser litt.hva gjør jeg feil?????? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7848184-16-mnd-og-v%C3%A5kner-4ganger-per-natt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå