*bolla pinnsvin* Skrevet 18. januar 2007 #1 Skrevet 18. januar 2007 Både sambo og jeg sover nakne og vi har jo tassen oppi senga med oss på morgenen. Jeg sitter også naken og ammer han om natta. Er dette også ekkelt, eller synes dere bare det er ekkelt når det er andre enn foreldrene? Når synes dere evt at ungene er så store at de ikke bør se sine foreldre nakne lenger? Eller i hvert fall den forelderen som er av motsatt kjønn.
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 18. januar 2007 #2 Skrevet 18. januar 2007 det lurer jeg også på sparketassen;) Har det sånn vi og;) godt vi er flere;)
Gjest Skrevet 18. januar 2007 #3 Skrevet 18. januar 2007 sover ikke naken med lillegutt i senga, men har også lurt på det med når ungene ikke bør se foreldra naken lenger... ?
Gjest Skrevet 18. januar 2007 #4 Skrevet 18. januar 2007 Ca ved skolestart mener jeg. Sover ikke naken med veslemor i sengen. Men det er fordi det er skikkelig uff med all melka, og jeg liker ikke å ha på bh men ikke truse. Truse og ikke bh er greit men ikke så lenge jeg søler overalt:p Og naken med pappaen er også greit. Dusje med svigermor/svigerfar/morfar/tante etc, helt greit. Bade med andre enn oss i badekar; nope. Barna blir da ikke rene av å bade med voksne dersom ikek vi vasker oss/dusjer først. Ser dessuten ikke behovet jeg asså...
OktoberPrins kom 20.10 Skrevet 18. januar 2007 #5 Skrevet 18. januar 2007 frysepinn her i gården, så jeg sover i full pysj, men ser ikke noe gale i å sove naken med ungene sine. Herregud, det er jo sånn vi er skapt!
-MtG- Skrevet 18. januar 2007 #6 Skrevet 18. januar 2007 Dette har jeg faktisk aldri tenkt på. Synes det er helt naturlig å ha han i sengen vår selv om vi er nakne. Tenker kanskje det blir litt annerledes når han begynner å prate. Ikke kult hvis han peker og sier "mamma, hvorfor har ikke du tiss?". Hehe.
haater husarbeid Skrevet 18. januar 2007 #7 Skrevet 18. januar 2007 Både jeg og sambo sover nakne og rusler oss i dusjen nakne. Minien ligger oppi hos oss også om mårran og når fireåringen kommer, ligger han også oppi senga hos oss. Vi har ikke tenkt tanken at barna våre ikke skal se oss nakne ennå, kanskje når de begynner å synes det er ekkelt selv??
Møøø Skrevet 18. januar 2007 #8 Skrevet 18. januar 2007 He he, ikke lenge siden jeg så mamma og søstrene mine nakne... Var på ferie sammen i sommer og for å spare tid måtte vi være flere på badet samtidig, dusja jo selvfølgelig ikke sammen, men så mamma'n min naken ja... Og jeg er 28 år ;o) Har sett min stefar naken siste året og, han sover naken og er B-menneske, så ikke alltid han har stått opp når jeg kommer på besøk og da har jeg såvidt sett han naken.. *hjelp* kanskje jeg tar skade av det?? ;op
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2007 #9 Skrevet 18. januar 2007 har ikke tenkt på det.. men vil ikke det "gå over" av seg selv? at når mor eller far dusjer, lar barnet oss være alene på badet? Det blir nok flaut. regner ikke med at det er vanlig at foreldrene sprader nakne rundt omkring i huset. Her sover vi bare i trusa, og har ammet sånn hver natt siden nurket kom. nærkontakt, hud, er jo viktig for barnet. jaja.. vi får bare se åssen det barker ivei
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2007 #10 Skrevet 18. januar 2007 Hei. Vanskelig å svare på en litt enig/uenig måte!! Vi sover nakne sammen med vår datter. Det er helt greit! Og for deg som ammer så er det helt greit (ingen som kler på seg på natten for å amme)!! Ja jeg syns det er ekkelt hvis besteforeldre sover naken inntil min baby. Æsj.. (min mening)... Og hvorfor skal absolutt besteforeldre bade med babyen i badekar? Dem kan sitte ved siden av badekaret og leke og bade barnet. Barna trenger ikke å se foreldrene naken daglig senere heller,men hvis man er på bading eller dusjer mens barnet er utenfor så skader da ikke det.. Jeg mener at nakenhet og foreldre er greit,men besteforeldre?? Nei det er ikke den hudkontakten barnet trenger!! Æsj Æsj
*april baby * Skrevet 18. januar 2007 #11 Skrevet 18. januar 2007 tror ikke det er så nøye om barna ser sine foreldre nakne, bedre at det blir en naturlig ting enn at man skal på en måte "hemmeliggjøre" eller at det blir "rart" å se hverandre nakne.... :-)
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2007 #12 Skrevet 18. januar 2007 enig med anonym her, syns heller ikke at det skal være et slikt forhold mellom besteforeldre og mine barn.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå