Gå til innhold

tips; brystpumpe på halv pris

Anbefalte innlegg

Skrevet

chicco sin håndpumpe..på apoteket...mende det var apotek 1....

Vet ikke om det gjelder alle i samme kjede, eller det kun er det jeg var på...i Harstad....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oi, er det noen som vet om den er bra?

Skrevet

Gjelder alle kjedene.. jeg så på den, og jeg synes at det var lite i pakken. Doblet prisen for avent sin nye og fikk mye mer! De nye boksene for å oppbevare og fryse ned melk er geniale. Følger ikke noe slikt med Chicco sin.. Dessuten er den på salg pga at de skal slutte å føre den og satse på avent i stedet..

Skrevet

ja, men for meg som egentlig ikke skulle ha brystpumpe, er den nok gulle god. bruke gjerne 259 kroner på den...og har kjøpt slikt isbetter-brett til å frysen ned terninger med morsmelk. sist satt jeg og håndmelket meg for å få til grøten og den første middagssmaken (gullerot) Så tror den vil hjelpe meg mye uansett kvalitet. og poser for å frye ned melka i, det kan man kjøpe utenom....

virket grei nok..

Skrevet

Det finnes beholdere til å fryse melk i i Chicco-serien også. Ikke poser men like som flaskene. Alt Chicco-utstyr er på halv pris i Apotek 1 nå. Det er riktig som ene Anonym sier at de skal satse på Avent-serien istedet, det er pga den nye Norges-leverandøren som overtok ikke har kunnet levere som avtalt (mye leveranseforsinkelser og utsolgt situasjoner osv.) (jmf. innside informasjon)

Men de skal beholde bla. Chicco ammeinnlegg, og de har jeg hørt er supergode. Bedre enn Avent sine.

Skrevet

Den skal jeg sjekke opp.. Men tror det blir Dr.Brown sin.. Brukte Avent sin sist.. ELENDIG.. Endeste er at de er veldig gode på service. Fikk nye deler tilsendt pga den virka dårlig? Noen som har prøvd Dr.Brown sine?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...