Gå til innhold

Etter en uke "forandret" han seg.Noen ganger føler jeg at jeg gjør alt galt!


Kristannaa

Anbefalte innlegg

Gutten min var først veldig rolig,gråt lite og sjelden. Han ble satt på antibiotika da han var tre dager gammel og gikk på det i tre dager. Fikk beskjed om at det kunne henge igjen 3-4 dager,så han kom til å få litt magevondt.Nå er han tre uker.

 

Nå gråter han hver gang han er våken,virker som det er litt luftsmerter,men han roer seg etterhvert når jeg synger eller går rundt med han på skuldra.

Jeg passer alltid på at han får rapet etter mat,det gjør han som regel alltid..

Han er blitt så innamri urolig,at jeg lurer på om jeg gjør noe galt,noe annet jeg burde gjøre?

Jeg føler meg så hjelpesløs og mislykka når han bare hyler, etter at han er mett og har fått tørr bleie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil anbefale deg å prøve minifom, for å se om det kan hjelpe på luftsmerter. Evelina var også veldig urolig før vi begynte på det, og nå er det stor forandring. Det er ihvertfall et forsøk verdt.

Ellers høres det ut som du er bare en god mamma som synger og koser med gutten din, så ingen grunn til å føle deg mislykket selv om han skriker mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk det hjelper å høre:) Leste om minifom på nettet nå,skal man bruke samme dose som ved tre måneders kolikk eller en annen dose? Og hvordan gir man det?Teskje eller sånn dråpeteller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skal gi 10 dråper ja som ved tre månederskolikk. Jeg tar bare 10 dråper på ei teskje og gir henne før hvert måltid og det fungerer veldig bra her. Helt annen jente etter vi begynte med dette, så jeg håper dette blir løsninger for dere også:) at du får roligere gutt.

Lykke til ihvertfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...