??!! Skrevet 18. januar 2007 #1 Skrevet 18. januar 2007 hei! Vi sliter med at vår snart 6mnd gamle jente bestandig våkner etter ca en time med søvn. Det virker som hun våkner når hun er i en periode der hun sover lett, og ikke klarer å sovne igjen av seg selv. Noen som har opplevd det samme, og/eller som har noen gode tips??
trinco Skrevet 18. januar 2007 #2 Skrevet 18. januar 2007 Vi hadde det akkurat likt med vår jente, hun er 6 mnd. Hun pleide å våkne 30 min-45 min etter at hun hadde lagt seg for natta, og dette gjorde hun helt fra hun var nyfødt og frem til for ikke lenge siden. Hun kunne også våkne flere ganger før sånn i tolv-tida.. Nå sovner hun godt når vi legger henne (21) og får pupp en gang i løpet av natta. før vi står opp om morgenen (7-8tida). Det vi gjorde var å slutte med at hun fikk sovne med puppen, og innførte noe annet..Les svaret mitt under tråden "hva er anna wahlgrens puffemetode?" i dette forumet. Hjalp ihvertfall for oss - i tillegg til at vesla har en myye bedre søvn så er mor mer i mental balanse.................... Lykke til!!
monztah Skrevet 22. januar 2007 #3 Skrevet 22. januar 2007 Japp, har ingen gode tips men har en jente på 8 måneder som ALLTID våkner 45 min-1 time etter legging og skriker. Som oftest sovner hun greit igjen etter litt beroligende prat og kos nedi senga, eller at vi må snu henne fordi hun står på alle fire og virker forfjamset. Men lurer også på HVORFOR???!!! Det slår aldri feil, ikke en eneste kveld.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2007 #4 Skrevet 23. januar 2007 dere er ikke de eneste..... min også.. han er 11 mnd'er. Har holdt på slik leeenge. kan telle på 1 hånd de gangene han har sovet heeele natten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå