Gå til innhold

Noen samsovere som har nattavvent babyene sine?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg samsover med vesla og hun spiser mange ganger om natta. Kan godt tenke meg å kutte ned litt på servicen natterstid, men er vel litt tvilende på om det vil gå siden hun ligger rett ved siden av meg og vet at melka er i umiddelbar nærhet! Så andre samsovere, hvordan har dere gjort det med nattavvenningen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jentungen var 7 uker flyttet jeg henne ut av senga vår og etter en uke sluttet hun med nattmat også :)) Kjempe deilig!!

Men gjorde ikke noe spesielt i grunn. Tok henne bare ut av vår seng og det synes hun visst var greit, så jeg har jo egentlig ikke så mange gode råd å gi deg.

Skrevet

Oi, hun sluttet tidlig å spise på natta, jenta di! Så deilig å få henne over i egen seng uten problemer :-)

Skrevet

tja..ongen træng ikke nattmat. men han forsyne sæ vel litt sjøl da. har vel bare innfunnet mæ me situasjonen. æ treng søvn, og han spis. æ e så trøtt at æ ikke klare å legge han tilbake når han våkne første gangen. men æ burde vel kanskje nattavvenne. men det må vel pappen ta kanskje?? ja det her lure æ åsså på!!!

Skrevet

Ja. Hoho, for et styr. Driver på enda, men nå sover hun i alle fall i egen seng i begynnelsen av natta. Tar henne oppi til meg etter hvert for å slippe å stå opp alle 6-7 gangene per natt hun vil ha pupp.

Resignerer når jeg blir trøtt nok, med andre ord. Hehe.

Skrevet

Anbefaler fortsatt føljetongen min på ammedebatten til den som måtte være interessert.

"snu matdøgnet til snuppa" osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...