Safir Skrevet 18. januar 2007 #1 Skrevet 18. januar 2007 Jeg samsover med vesla og hun spiser mange ganger om natta. Kan godt tenke meg å kutte ned litt på servicen natterstid, men er vel litt tvilende på om det vil gå siden hun ligger rett ved siden av meg og vet at melka er i umiddelbar nærhet! Så andre samsovere, hvordan har dere gjort det med nattavvenningen?
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 18. januar 2007 #2 Skrevet 18. januar 2007 Når jentungen var 7 uker flyttet jeg henne ut av senga vår og etter en uke sluttet hun med nattmat også ) Kjempe deilig!! Men gjorde ikke noe spesielt i grunn. Tok henne bare ut av vår seng og det synes hun visst var greit, så jeg har jo egentlig ikke så mange gode råd å gi deg.
Safir Skrevet 18. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. januar 2007 Oi, hun sluttet tidlig å spise på natta, jenta di! Så deilig å få henne over i egen seng uten problemer :-)
en fin gutt og et lite + på cb Skrevet 18. januar 2007 #4 Skrevet 18. januar 2007 tja..ongen træng ikke nattmat. men han forsyne sæ vel litt sjøl da. har vel bare innfunnet mæ me situasjonen. æ treng søvn, og han spis. æ e så trøtt at æ ikke klare å legge han tilbake når han våkne første gangen. men æ burde vel kanskje nattavvenne. men det må vel pappen ta kanskje?? ja det her lure æ åsså på!!!
Kjerringhelvetet <3 Skrevet 18. januar 2007 #5 Skrevet 18. januar 2007 Ja. Hoho, for et styr. Driver på enda, men nå sover hun i alle fall i egen seng i begynnelsen av natta. Tar henne oppi til meg etter hvert for å slippe å stå opp alle 6-7 gangene per natt hun vil ha pupp. Resignerer når jeg blir trøtt nok, med andre ord. Hehe.
Kjerringhelvetet <3 Skrevet 18. januar 2007 #6 Skrevet 18. januar 2007 Anbefaler fortsatt føljetongen min på ammedebatten til den som måtte være interessert. "snu matdøgnet til snuppa" osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå