Gå til innhold

Jeg har kanskje oppdaget noe veldig smart....


mammasgojente

Anbefalte innlegg

Emma satt i vippestolen på kjøkkenet og jeg spiste en banan. (Har tidligere prøvd å gi henne men hun bare gren på nesen av den)... Da hun så jeg spiste så slikket hun seg rundt munnen... Jeg tok en bit av bananen og moset med skje og ga henne samtidig som jeg satt foran og spiste og hun elsket det :) Spiste totalt ca 3cm av bananen moset... og hun er veldig vanskelig å få gitt mat...

 

Skal prøve å spise smatidig med henne neste gang jeg gir henne noe hun er skeptisk til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var lurt! Har ikke det problemet her da, for han sluker ned alt jeg prøver å gi han.. Men han er jo veldig interresert i det vi putter i munnen, så det er nok en smart måte å få i de mat på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste et sted noe om det der... Ett eller annet med at barn har et "urinstinkt" om å være skeptisk til mat. Så de spiser helst det de ser at andre spiser. En slags beskyttelse mot at de skal få i seg noe "giftig". Så når jeg gir Karsten mat spiser jeg også. Eller om jeg ikke spiser, later jeg i alle fall som om jeg spiser... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...