Gå til innhold

Hjelp, jeg trenger råd!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en liten gutt på 3,5mnd som trenger masse masse mat om kvelden, har hatt noen kvelder her med mye skriking. Og funnet ut at han ikke får nok melk av meg.Siden foreldrene mine skal passe han i morgen har jeg pumpet litt de siste...gudselov, for vi måtte i kveld ta over 120 ml fra det jeg har pumpet.Så han har ca drikket rundt 160-180ml i to omganger i løpet av en time.

er det vanlig at men får så lite melk på kvelden?

Lurer på om jeg må pumpe hver dag sånn at jeg har nok til han skal legge seg, men det virker veldig slitomt.Er det flere her som gjør det?

Mest av alt er jeg redd for å miste melken!!!!

Noen som kan gi meg noen råd, eller er det noen her som kjenner seg igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legg spm ditt inne på ammedebatten, der er det ammehjelpere som kan gi deg gode svar:)

Skrevet

UPS.. Nå ser jeg at du allerede har gjort det:)

Skrevet

Da gutten vår var rundt 3,5 mnd begynte vi med et mme måltid på kvelden fordi jeg ikke hadde nok næringsrik melk igjen på kvleden etter all ammingen på dagen og det gjorde bra på vekta hans. Det tipset fikk vi av helsesøster. Syns det blir veldig slitsomt å pumpe spesielt når de blir eldre og skal ha mer og mer.

Skrevet

ja! gå inn på ammesiden. eller på ammehjelpen.no.

når min gutt var i akkurat samme alder hadde jeg problemer med å få økt produksjonen. han spiste og spiste, spesielt på kveldene.

det endte me at jeg etter kriseråd fra ammehjelper, måtte innta senga. det var pupp og pupp, bare masse hvile og mat og drikke. slappa masse masse av. kanskje ikke den beste tiden å reise ut på??det må du se selv.. men dette var i allefall rådene jeg fikk.

pumpet meg alltid på formiddagen denne perioden. da var det mulig å få ut litt ekstra!

Skrevet

Gutten min er 60 cm lang og 7100!!!så han trenger ikke å gå opp i vekt akuratt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...