Gå til innhold

Når kom magen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann! Lurer bare på ka ti magen begynnte å vise.... Er i uke 13, men ingenting å se enda...:-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du er førstegangs så kan det være du må smøre deg godt med tålmodighet. De fleste førstegangsfødene jeg kjenner har ikke fått mage før de var rundt halveis, altså rundt uke 20. Fikk ikke mage selv helelr før den tiden med nr 1, ikke "ordentlig" mage i hvertfall som var fult synlig for alle, merket jo litt forskjell selv fra rundt uke 14-15 av. Med de to andre kom magen mye, mye før.

Skrevet

Er førstegangs ja.... Får smøre meg med tolmodighet ja!;-)

Takk for svar!

Skrevet

Hei

Jeg er 17 uker og først nå begynner det å synes på meg. Tror det er veldig individuelt. Har vært på noen andre gravide-sider og sett bilder av gravide i 10 uker som ser ut som de er halvveis i svangerskapet. Bare vent, plutselig en dag ser du det. Jeg la merke til det en dag jeg prøvde klær i et prøverom! Moro altså

Gled deg!

Skrevet

Ja gleder meg i hel!!!!

Har helt flat mage i utgangspunktet - så det kommer til å bli rart...

Ser meg i speilet hver dag...hehe! Den som venter på noe godt..;-)

Takk for svar!

Skrevet

Min mage kom allerede i uke11, og jeg er førstegangs!

Skrevet

hei..jeg er i uke 20 men har enda ikke fått mage som vises..dette er nr.2..

Skrevet

Jeg venter på nr 2, og denne gang kom magen i uke 19-20, og da kom den over natta! Nå er jeg 21+4 på vei. Med nr 1 hadde jeg mye større mage på denne tida enn nå med nr 2, så det er litt rart;-) Da venta jeg jente, nå er det gutt. Men ingen svangerskap er vel like:)

Skrevet

Fikk mage tidlig...i uke 9-10 tror jeg...men nå er jeg i uke 18 og den er fremdeles som den var i uke 10 så ting har stått stille en stund..

Skrevet

Er gravid for andre gang. Er nå i snart uke 27. Magen begynte ikke å vises skikkelig før jeg var i ca uke 20 eller deromkring. Nå har jeg skikkelig kul, det sparker og styrer verre i magen og jeg bare kooooser meg :-D

Skrevet

Jeg fikk mage når jeg gikk inn i uke 18.... Og jeg er førstegangs :) Den kom sånn veldig over natten, så bare vent - plutselig er den der :-)

Skrevet

Er 13+1 i dag og har begynt å få en liten mage...men er min andre så det har jo noe å si. Forrige gang kom magen litt senere, men likevel tidlig. En vokser jo veldig i rykk og napp da, så den kommer når den er klar;o) Kunne egentlig ønske jeg ikke hadde noe mage enda jeg - syns nesten det er pinlig å ha mage allrede...folk reagerer liksom med å si "oj, er det tvillinger?" eller "du er jammen stor, så stor var ikke jeg så tidlig" og sånn - ikke gøy det heller:o(

Skrevet

Dette er nr 3 til meg og det begynte og vises i uke 13. Vises mye utover ettermiddagen... Var mest ekstra mat og godteri før forrige uke:-)

Skrevet

Jeg oppdaget for et par dager siden at jeg har fått en liten kul på magen..er 12+5 i dag.. men jeg ser ikke gravid ut enda..

Skrevet

Hei :) Er 19+4 og fortsatt ikke fått mage. Gått opp 1/2 kg, men bruker fint de vanlige buksene mine. Er førstegangsgravid.

Skrevet

Hei. Jeg har 16 fullgåtte uker idag, og for 2 dager siden fikk jeg plutselig mage:-)

Skrevet

Første gang kom magen rundt uke ti..denne gangen kom den rundt uke åtte. Har litt ekstra fra før så synes det er rart magen vises så fort. La ikke på meg noe før uke 30 sist så det er vel kilo fra andre steder på kroppen som flytter til magen.

Skrevet

Når jeg var graivd sist fikk jeg mage når jeg var ca 17 uker. Da kunne jeg ikke skjule den under normale klær. Og jeg var ikke spesielt tynn. Nå må jeg også få si at jeg endte opp med den mega magen også da til fødsel 1 uke før termin.

Nå går jeg med nr.2 og kunne såvidt se magen når jeg lå på ryggen (morgen) når jeg var ca 12 uker. Nå er jeg godt 13 uker og alle ser det når jeg står. Og jeg har vokst ut av alle buksene utenom 1.

Skrevet

Fikk mage med en gang jeg.Ble sendt på tidlig ultralyd for mistanke om tvillinger;men det var bare en .:)

Skrevet

hei! Er 13+0 i dag og førstegangs. Synes liksom jeg plutselig har en liten mage som jeg ikke klarer å holde inne lenger.. Litt rart for det var ikke sånn bare for noen dager siden. Er litt stas! :0) Men buksene passer enda og jeg tror ikke så mange andre kan se det så veldig på meg, men jeg merker det er litt annerledes. Koselig.

Skrevet

Da jeg ventet min første måtte jeg vente helt til uke 18 før jeg så en antydning til kul..Mens nå så hadde jeg like stor mage i uke12-13 som jeg hadde i uke 19-20 med første..

Så når du er førstegangs så er det vanlig og måtte gå og vente på magen,men den kommer;o)

Skrevet

jeg venter nr 2,og magen min har vistes siden uke 14 her:) med min nr 1,så kunne ikke folk se det,før jeg kom trillende med vogn,hehe..så det er SÅ forskjellig!Nå har jeg en stor mage syns jeg selv da,til å bare være i 17 uke..

Skrevet

Det vistes tydelig på meg i uke 13....men så venter jeg min nr.4 da.

Nå synes jeg at jeg er enorm. Er i uke 17.

Kan ikke huske at jeg var så diger, så tidlig, tidligere...

Hmmmm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...