Gå til innhold

September: Babysvømming

futte (tm)

Anbefalte innlegg

Er det mange som fortsatt går på babysvømming her? Vi går fortsatt. Er svindyrt! Hvertfall når han misser en hel haug med timer siden han er sjuk hele tiden. Men bir jo bare mer og mer moro! Ler og plasker og hopper fra kanten. Gliser fra øre til øre når han dukker opp av vannet igjen. "To-tle!!!" så hopper han.

Er alltid sist ut av garderoben etterpå. Først skal man tørke en våt liten kropp som spreller alle veier. Så skal man kle på seg selv og en liten krabat som ikke har noen interesse av å bli kledd på. Stikker av ved enhver mulighet. Fatter ikke hvordan de andre mødrene blir ferdige så raskt!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi går også fortsatt.

Merket at det ble dyrt i høst da Trym var syk 4 av 10 ganger på kurset, og siden han var syk de siste gangene fikk vi ikke tatt det igjen heller..... -Men heldigvis fikk vi forhandlet oss frem til et avslag på neste kurs :)

Artig å se hvor trygg de er i vannet og hvor de koser seg. -Så vi kommer nok til å fortsette så lenge Trym synes det er gøy. :) Har vært pappaen som har hatt Trym i garderoben og de er overraskende kjappe, så lurer på om de i det hele tatt tørker seg? Når jeg har hatt med Trym har jeg hatt akkurat samme problem som deg......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.. meg og Marius går enda hver torsdag. Det er ikke noe kurs, du bare kommer når du har lyst/kan. Så betaler bare de gangene jeg er der. Synst jeg er veldig greit. Jeg har ikke fått noe ny jobb enda så vil benytte meg å gå så lenge jeg kan. Marius stortrives og er blitt flink å snu seg når han skal uti.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...