Mamsen86 Skrevet 19. januar 2007 #51 Skrevet 19. januar 2007 Hahaha, jeg kaller også jenta mi for grisungen! Men det er fordi jeg og pappaen hennes hadde en intern spøk da vi var sammen - han pleide å kalle meg for grisvalp.. Av en eller annen merkelig grunn.. Så vi har liksom fått en grisunge da! Hehe.. Litt sært, kanskje.. Men egentlig så er det litt søtt, om man hadde vært med på det interne liksom! Ellers så kaller jeg henne for Emia'n min! =)
to ganske tette og helt ferdig Skrevet 19. januar 2007 #52 Skrevet 19. januar 2007 her er det tutti tutti og når hun ikke vil sove kaller vi henne tutti lakenskrekk. Ellers går det i elskling, snuppa og hun elsker å ligge i strømpebukse og da blir det strømpebukse jenny........
freebird Skrevet 19. januar 2007 #53 Skrevet 19. januar 2007 Hi hi, jeg bruker også mye Snuppa og Snuppelure. I det siste har vi også kalt henne for Trampe, hun sparker og tramper i ett sett i gulvet og på stolen sin. Bruker også "lille venn" mye, og drittunge om hun har bæsja - på en hyggelig måte da... Huff, det ser så slemt ut når det står skrevet ned... Selv fikk jeg utrolig mange kallenavn og var veldig glad i dem. Et av dem var "pottitskrell", mamma ropte det etter meg ute og jeg kom løpende, knis! )
Videlivi Skrevet 19. januar 2007 #54 Skrevet 19. januar 2007 Hun heter Alvida men vi kaller henne: Lille Alv, Alven og Lille Hamster. Når jeg ammer henne spiser hun til magen er full, så begynner hun å fylle opp til hun ikke får plass til mer i munnen. Da slipper hun taket og smiler sånn at det renner over. Deretter spytter hun ut resten. Der kommer tilnavnet Lille Hamster fra =)
Gjest Skrevet 19. januar 2007 #55 Skrevet 19. januar 2007 gullet mitt sjønnassen lillemor men sier for det meste christina`en min!!!
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 19. januar 2007 #56 Skrevet 19. januar 2007 Lillemor eller lillegull sier jeg. Sambo sier "Luskende Blus"! hehe ) Spør dere meg så spør jeg dere.... Aner ikke hvor han har fått det fra!! Ikke akkurat noe kort, enkelt kallenavn...
Tonje og Litjklompen <3 Skrevet 21. januar 2007 #57 Skrevet 21. januar 2007 Jeg sier enten gullegull eller Martingullet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå