Gå til innhold

Har dere noen kallenavn på ungene deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hahaha, jeg kaller også jenta mi for grisungen! Men det er fordi jeg og pappaen hennes hadde en intern spøk da vi var sammen - han pleide å kalle meg for grisvalp.. Av en eller annen merkelig grunn.. Så vi har liksom fått en grisunge da! Hehe.. Litt sært, kanskje.. Men egentlig så er det litt søtt, om man hadde vært med på det interne liksom! ;)

Ellers så kaller jeg henne for Emia'n min! =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

her er det tutti tutti

og når hun ikke vil sove kaller vi henne tutti lakenskrekk. Ellers går det i elskling, snuppa og hun elsker å ligge i strømpebukse og da blir det strømpebukse jenny........

Skrevet

Hi hi, jeg bruker også mye Snuppa og Snuppelure. I det siste har vi også kalt henne for Trampe, hun sparker og tramper i ett sett i gulvet og på stolen sin.

Bruker også "lille venn" mye, og drittunge om hun har bæsja - på en hyggelig måte da... Huff, det ser så slemt ut når det står skrevet ned...

Selv fikk jeg utrolig mange kallenavn og var veldig glad i dem. Et av dem var "pottitskrell", mamma ropte det etter meg ute og jeg kom løpende, knis! :o)

Skrevet

Hun heter Alvida men vi kaller henne: Lille Alv, Alven og Lille Hamster. Når jeg ammer henne spiser hun til magen er full, så begynner hun å fylle opp til hun ikke får plass til mer i munnen. Da slipper hun taket og smiler sånn at det renner over. Deretter spytter hun ut resten. Der kommer tilnavnet Lille Hamster fra =)

Skrevet

gullet mitt

sjønnassen

lillemor

men sier for det meste christina`en min!!!

Skrevet

Lillemor eller lillegull sier jeg.

Sambo sier "Luskende Blus"! hehe :)) Spør dere meg så spør jeg dere.... Aner ikke hvor han har fått det fra!! Ikke akkurat noe kort, enkelt kallenavn...

Skrevet

Jeg sier enten gullegull eller Martingullet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...