Gå til innhold

Har dere noen kallenavn på ungene deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det blir litt av hvert feks:

Vesle

Hissigproppeloppa

søta

snuppe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kaller lillegutt for "Tassmus", ellers har jeg en svigerfar som kaller han for "Midden" he he.

Sv.far begynte å kalle han det etter han fikk se det første u.l. bilde. Da var han bare 7 uker, og så nok ikke ut som noe annet enn en midd :o)

Skrevet

Lillingen

Kjekken

Han het TorBjørn inni magen da;)

Skrevet

Lillegutt el lillegutten

Gullet el lillegull

Bruker ikke navnet så mye, men når vi sier lillegutt så snur han seg..:)

Skrevet

Nei så gøy! Trodde jeg var den eneste som brukte frøken Fryd ((:

Vi har to barn. Eldstemann på 2 er Gullklumpen, Mammas lille gull og sånne ting. Veslejenta er som sagt frøken Fryd, frøken Fjose, frøken misfornøyd (når hun sutrer), tøtta og snuppa.

Skrevet

holder på å le meg i hjel av denne tråden, skikkelig bra innlegg!

Jeg kaller min, grisunge (når han spiser), men mest Lille` :) Kosenavnet hans. Også Klompen og bæsjungen (om han har bæsjet seg ut).. hehe Men alle navn er ment koselige da :) hehehe

Skrevet

Jeg har Teovenn (Teodor) og Matjalille (Matja). Ellers har vi 100 tullenavn som kommer og går. Otto, Bjarne, Loppa, Laura, Bleierompa, prumperumpa, knørvet, klumpen osv i det uendelige.

Skrevet

kosegrisen

knerten

ungen

mini

småen

han er 3,5 mnd:)

Skrevet

oj glemte:

lille mann

sutrik

Skrevet

jo her er det mange navn på barna.

eldste mann: frøken, prinsesse snublefot, bolla, snuppa, lillemor, skrulla, høna, lille frø, lille mor, og mangge fler jeg ikke kommer på nå

lillemann : lillemann, puppejon, puppemonster, pjokk pjokk, lille tass, lille knært.

jeg sier vel stort sett noe nytt til minsten hver dag. men stort sett er det lillemann og puppemonster .

Skrevet

storesøster blir ofte kalt snuppelure. å det er så masse vi kaller disse barna vår det er jo så kos da

Skrevet

Lillemann

Gullet

Klumpen

Tjommi

Baias

Nurket

=)

Skrevet

Jeg har disse: snuppemor, snuppa mi, snuppelure, bollemor hehe, skatten min osv..

Skrevet

nr en blir kalt marken eller borge (ingeborg)

de andre to har egentlig ikke fått noen navn.. annet en pøbel unger på de to store..

Skrevet

Jenta vårres kalt vi Frøet når ho va i magen, nå blir det som regel frøkna og frøken. Gutten vårres va Spire 2 når han va i magen og no går han under gutten/rampegutten eller mr. villmann. Den lille i magen no går under Håpefulle 3 :)

Skrevet

lille-Marius

lillebabyen min

tullingen

tullebukken

Pappaen kaller ham for "le nain" = dvergen og farmoren kaller ham "le petit viking" = den lille vikingen.

Skrevet

Jeg kaller jenta vår som er 9 uker tullemor og lille venn.

Skrevet

Hun heter Victoria, og sambo kaller henne bare for Vic`en..

Ellers går det i prinsessen, vennen, klumpen eller gullet...

En periode kalte vi henne også for tjukkabollafeiten, men har så godt som gitt oss med det da... Hun hadde/har så deilige lår, og så hadde hun også en dobbelthake:-)

Skrevet

- Snuppa / snuppelura

- Lille knott

- Gullungen

- Koseklumpen

Skrevet

har ei jente på 3 mnd som jeg kaller knøttet. Mannen min kaller henne for gullet. Her om dagen skulle jeg ta henne opp fra senga. jeg skulle si" kom lille knøttet", men det det ble "kom lille knullet" i steden....kombinerte knøttet og gullet på en litt uheldig måte:)

Skrevet

Vi kaller jenta vår for Gulljenta. Alt etter hvor mye hun sutrer, blir hun noen ganger degradert til sølv- eller bronsjejenta.

Skrevet

I magen var hun "Bølla"...

Og nå går det mest i "Bøll", eller "lille Bøll"

eller Frøken Fryd, Uroligkråka, og mye mer...

Skrevet

tutta mi

tuppa

søta

lillemor

hehe...så rart jeg trodde jeg ville fortsette med snuppa,snuppeline og snuppis som jeg kaller min eldste datter,men det ble automatisk med lillemor..hehe

Gjest leelu23 - fikk Tobias 2/12-06
Skrevet

Tobben og lilleTob

Skrevet

Skatten min

Lille skatt

Bamsen min (når han har på seg en brun, tykk utedress og ser ut som en liten bjørn :-))

Lille pus (vet ikke hvor det kommer fra?!)

Knotten

Kaospiloten

De to siste brukes kun når vi snakker OM ham, ikke til..

(Det er forresten en gutt!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...