Gå til innhold

åh.... jeg går i fistel

Anbefalte innlegg

etter to års prøving som endte i ma/ bligted ovum i 12 uke , begynte vi å prøve igjenn , trodde virkelig d skulle klaffe denne månden.. men nå kjenner jeg tanta kommer snikende.. å jeg har null graviditets symptomer... åh... skal gifte oss 11.08.07. å må bestille en del som ikke kan avbestilles... så nå er d tilbake til kondom stadiet... noe som er så kjipt, blir skikkelig sår av å bruke d.. å alle veninnene mine er gravide eller har fått..vi vil så gjærne kjenner d værker i meg... men vi bestemte oss for at vi måtte slutte å prøve vist d ikke klaffet denne månden... så får vi prøve igjenn etter bryllupet..

gleder meg til bryllupet. men hulle som ble lagd når vi mistet er så stort å tomt... det er sårt. skulle vær 21 uker på vei nå... teller enda dager...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7846028-%C3%A5h-jeg-g%C3%A5r-i-fistel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dere har samme bryllupsdag som meg og sambo!!! =)

...er forøvrig i akkurat samme posisjon som deg... lokaler, kirke, og fotograf er bestilt...og kjolen er i boks!...men...vi har ikke tenkt til å slutte å prøve fordet.... Har prøvd siden april i fjor, og det er fortsatt ikke skjedd noe..

...skulle vi være så heldig å bli gravide, er det ikke værre (om jeg blir det nå snart en av de kommende mnd) enn å avbestille...Blir jeg gravid nærmere bryllupsdagen, f.eks 2-3 eller 4 mnd før)...ja, så får jeg heller drikke saft på utdrikningslaget :) ...og så kjolen "sydd ut"...

kjolen ble kjøpt i mai...

men gubben går ikke med på å prøve mer...

han sier at jeg må velge enten eller...

å at d ikke går å avbestille bryllupsreisa når dn er bestilt.. noe som blir i næreste framtid...

gratulere med bryllup. og lykke til med prøvingen

Jeg vil bare si at det var kjempetrist å lese at du mistet! og ikke minst, gratulerer med bryllup!!! :o) Så koelig! Skjønner det er kipt å begynne med kondomen igjen. Vet hvordan det er når venninnene er gravide eller har fått. Men du vet jo nå at du kan bli gravid :o) Det må være godt å vite det ihvertfall. Får jeg spørre om dere fikk det til selv eller om dere fikk noen form for hjelp? Det er jo de som har vært sikker på at tanta skulle komme, og likevel vært gravid! Så håpet er ikke ute enda.

Ønsker dere masse lykke til med bryllupsforberedelsene!! Og lykke til med prøvingen når dere starter igjen! :o)

Klemmer fra meg*

tusen tusen takk for støtten:) det betyr mye...

vi fikk det til selv... men det som bekymrer meg er at ul viste at barnet hadde utviklet seg så lite at d hadde gått i oppløsning , å jeg var 12 uker da jeg begynte å blø gammelt blod... men kroppen hadde fortsatt å produsere hormoner så jeg hadde stor fin livmor og morkake .

vi prøvde som sagt i to år først å begynte å gi opp håpet.

jeg vet desverre at jeg ikke er gravid. nar jeg ble gravid gikk jem med SUPER ømme pupper i to uker før ikm, testet samme dag som ikm.. dn var kjempe positiv..

å ikm er i morgen å jeg kjenner ingenting annet en pms...

åh jeg blir så frustrert...

men må si at jeg ser fram til bryllupet...:) det er faktisk snart helt ferdig planlagt, ned til hver minste detalje:)

hva er din historie Elovise vist du vil dele da:)

klemmer sendes

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...