Gå til innhold

Noen som kan se magen bevege seg inn og ut når dere holder pusten? :P

Anbefalte innlegg

Jeg oppdaget noe rart i dag. Lå på sofaen så oppdaget jeg at magen min dirret litt på en måte. Akkurat som det var puls i magen. Vet jo at det er blodpumping/puls i magen, men har aldri sett det såå tydelig. Kan det være at livmoren skviser blodpumpen/årene litt at pulsen blir kraftigere. Kan ikke ha vært bebien som beveget seg heller for jeg er kun 13 uker på veg, og første gangs fødende.

Fortsetter under...

hei:)

eg opplever det samme...merker pulsen min overalt på kroppen bedre,men spesielt på magen...hihi...eg som aldri fant pulsen min før...rare greier;))))))eg e og 13 uker denne uka,i dag:13+5 og mener og det er altfor tidlig å kjenne barnet...er og førstegangsfødende:)

mye rare morsomme ting som skjer med kroppen:)))))))

Det er absolutt ikke for tidlig å kjenne barnet. Jeg har kjent mine 2 fra uke 12 ca. Var jo veldig usikker i begynnelsen. Synes det var veldig tidlig. Men kjenner fortsatt den samme følelsen av og til på akkurat de samme plassene i magen. Er nå 15+4. Og aktiviteten er mye kraftigere nå enn i begynnelsen.

(Jeg er også førstegangsfødene)

hehe, ja, jeg ser også pulsen min på magen.. :) er skikkelig gøy..! :P hehe... vet at pulsåra mi ligger rett ved siden av navlen på venstre side, hørte den da jeg var hor jordmor.. :) kjoppen jobber jo mye hardere for å pumpe blodet bedre rundt i kroppen, og vi får jo stadig mer, så er vel ikke så rart vi ser det.. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...