BizziBee Skrevet 18. januar 2007 #1 Skrevet 18. januar 2007 Er det noen som vet hva forskjellen er på BeSafe Izi Kid X1 og BeSafe Izi Combi X1? Er det kun at Combi kan vendes begge veier? Her jeg bor finnes bare Izi Kid, men om Combi er så mye bedre, vil jeg bestille det fra Norge.
Gjest Skrevet 18. januar 2007 #2 Skrevet 18. januar 2007 er kun at combi kan brukes begge veier ja.Ellers er de helt like=)
BizziBee Skrevet 18. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. januar 2007 Takk!! Da er det ikke ammetåken som har tatt meg helt her ;o)
Gjest Skrevet 19. januar 2007 #4 Skrevet 19. januar 2007 Combi er ikke mye bedre, det er Izi Kid som har blitt testet flest ganger og kommet best ut :-) Ville absolutt gått for det om jeg var deg :-)
mammsen06 Skrevet 19. januar 2007 #5 Skrevet 19. januar 2007 men om babyen blir bilsyk som vår blir, kan det faktisk vere greit å ha kombi, så du eventuellt kan snu andre veien. Glad vi kjøpte det, for etter at vi snudde ho har ikke ho blitt bilsyk en eneste gang. Før var det nok å kjøre i 10-15minutt før ho kasta opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå