Gå til innhold

oppkast hos 6 uker gammel baby.


Hanne og jentungen

Anbefalte innlegg

Sigrid har kastet opp en del i det siste. Helsesøster mente det kunne være reaksjon på NAN eller at mme er tyngre for magen enn mm. Dermed gikk vi over til collet. Den kaster hun opp sjeldnere av, men det rare var at hun i går kastet opp vanllig morsmelk:/ Vi tenkte på laktoseintoleranse, men da skulle hun ikke reagert på morsmelk. Eller er alternativet vi kommer på at hun har litt slakke lukkemuskler.

 

Noen med innspill eller lignende erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Glemte å si at hun kun kaster opp ved ett måltid i døgnet så hun får i seg nok næring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jonathan kaster oxo opp av morsmelk...ikke av collet... hmmm men bare en til to ganger om dagen.. men ser jo at han legger på seg så er vel ikke farlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten min på 9 år hadde laktoseintaleranse da han var født. Men han spydde ikke. Men avføringen var veeeeldig tyntflytende. En avføringsprøve på barneklinikken sin legevakt var alt som skulle til. Men om det er det barnet ditt har, så har nok barnet myyyye magesmerter. Det hadde hvertfall vårt barn. Skrek hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar:) mange som har svart meg at det sikkert bare er gulp. Som om jeg ikke klarer å skille mellom gulp og oppkast...?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...