solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 18. januar 2007 #3 Skrevet 18. januar 2007 Bruker det enda hun er 7måneder og 2 uker, kan sikkert bruke det 2 måneder til. Har kjøpt nytt graco sete er så fornøyd med merket.
Mathoka Skrevet 18. januar 2007 #4 Skrevet 18. januar 2007 Brukte det i ca 8 mnd. Det passet fremdeles, men vi hadde kjøpt nytt sete (0-18 kg) på tilbud noen mnd tidligere og tenkte det var greit å selge setet så fort som mulig for å få mest mulig for det =) Dessuten begynte det å bli litt tungt å bære setet rundt omkring...han var da ca 8,5 kg og 72 cm lang...
en fin gutt og et lite + på cb Skrevet 18. januar 2007 #5 Skrevet 18. januar 2007 mitt sete som er fra 2006 har jeg nettopp byttet ut. kunne kanskje brukt det litt itl, men han hadde behov for å komme høyere opp. han er nå¨ 7mnd. men han er en stor gutt, 74 cm for 1,5 mnd siden. har ei venninne som har samme setet, mest sannsynlig en eldre modell, for hennes sete var kortere i ryggen enn mitt. jenta hennes er mindre enn mn gutt og hun har brukt sete nr 2 1 mnd lengre enn meg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå