Gå til innhold

Hvor mye sover deres babyer på ca 10 mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vesla har pleid å sove to lurer i løpet av dagen. Nå er hun vanskeligere å legge til første hvil, og hun sover ofte ikke så lenge som før (lenge har hun riktignok aldri sovet...) Lurer litt på å trappe ned til en hvil, hvertfall enkelte dager. Hvor mye sover deres babyer i løpet av dagen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

ca 12 timer på natten, fra 19-07 (med 1-2 puppepauser)

- så alt fra en halv time til 1 time fra kl 09

- deretter fra en time til 2 timer fra ca 12.30-13.00

- deretter en halv time fra ca. 15.30

Vurderer å slå sammen til to lurer, men vet ikke helt hvordan. Hun er så trøtt på morgenen, og igjen helt utslitt kl 17 hvis ikke hun får de små lurene... Gikk opp for meg at vi har veldig faste rutiner nå, og det liker vi! Ikke gjort med vilje!

Så- ca 14-16 timer i døgnet

Skrevet

Rutiner har ikke vi hatt for mye av, derfor var jeg veldig fornøyd når vi fikk litt system med sovinga på dagtid :) Og hadde vært fint å fortsette med det en stund til. Får vel bare se an litt fremover.

Skrevet

Lillemor her sover bare en lur, hun sover fra1-2 timer om dagen, hun leger seg ved 19.30-20.00!

Skrevet

Gutten min er 9,5 mnd og sover 10-12 timer om natta og 1-2 timer om dagen....så ca 11-14 timer i døgnet.

Legger seg 1930-20 og sover til ca 0730 men hvis han legger seg eller sovner senere så vil han likevel opp på samme tid.

Sover 2 lurer i løpet av dagen. Stort sett 1 time ca 1130 og 30-60 min rundt 15.

Han er mye trøtt i løpet av dagen men har ikke tid til å sove noe mer....

Skrevet

legger seg ca 1930

sover til ca 0630 med et par våkne episoder, oppe og spiser litt så er det tilbake i senga ca kl 0800 og da sover vi til 10-11 alt ettersom.

Så tar han seg lur ved 14-15 tiden

Skrevet

Det var en vis sjel som sa til meg at så lenge dem sover om natten, skal en ikke streve for mye med å få dem til å sove på dagtid.De sover når dem er trett som oftest.

Det var etter at jg fortalte at jenta mi sover veldig lite på dagtid. Kanskje 1 time til sammen..Er jg heldig så får jeg 1 time og 15 minutter fordelt på 2 hviler..( jeg visste ikke hva jg skulle gjøre)

Men derimor får jeg natten. Hun sover fra klokken 1830 til klokken 06 når hun får litt MME og så sover hun til 08 eller 0830.. Jeg får heler leve med at hun ikke sover så mye på dagen, selv om jg hadde håpet at hun gjorde det oxo..Men en kan vel kanskje ikke få i både pose og sekk..hmmm

Skrevet

Gutten min har, siden han var ni mnd, sovet en kun lur kl 12 i en til to timer. Så legger han seg kl 19-19:30 og sover rundt til 8 =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...