Gå til innhold

Fortvilet.. Hva kan det være?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi er helt glupsk etter å ha hendene sine, mine eller andre ting i munnen. Det er ikke vanlig utforskertrang, hun er helt glupsk! Det er umulig å holde henne i hånden eller stryke på henne, da glefser hun etter meg...

Vet jo det kan være tenner, men jeg ser ingen tegn til tenner i munnen hennes.

Kan det være noe annet som plager henne eller klør i munnen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spørs hvor gammel hun er,er jo veldig naturlig i perioder at de holder på sånn,og ofte når de klør i gummene kan de se helt desperat ut:))

Skrevet

Hun har tidligere forsket med munnen, men dette virker å være noe mer. Hun virker utilpass... Virker som om noe plager henne..

Skrevet

Ingen andre med formening om hva det kan være? Om det er tenner, hvor lenge pågår den intense kløen da? Nå mener jeg ikke den lange perioden hvor de klør, men det intense..

Skrevet

Ikke bli lei deg, men min lille hadde slik tannkløe i fire mnd før det faktisk kom noe ut. Du ser midterst nederst i munnen hvor langt det er kommet. Begynner det å bule så kommer de nok snart.

Skrevet

Jeg har og ei jente på 4 mnd. Hun putter også alt i munnen. Når hun har sine perioder vil hun spise mine fingre også, drar de til seg. Tror dette er nokså normalt, uansett hva hun får tak i så er det inn i munnen. Nå har hun funnet tærrne så nå blir de puttet inn så langt de kan.

Skrevet

Gutten min på 9,5 mnd putter FORTSATT alt i munnen. Har han ikke ikke noe annet tilgjengelig så går hele hånda, kosekluten eller sutten inn.....

Han har fått 6 tenner, 1 er på vei.

Håper det gir seg snart....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...