Gå til innhold

noen med god erfaring med dagmamma?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag satte vi inn, mannen og jeg en annonse hvor vi utlyser en dagmammastilling..

Jeg trenger å begynne å jobbe og vi har ikke barnehageplass.

Bare lurer litt på dere som har dagmamma til deres barn, er dere fornøyde? Merker separasjonsangsten fra min side allerede begynner nå.. Hva er vanlig for de å ta for f. eks. tre dager i uken?

Takknemlig for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er fornøyde. Har hatt snuppa hos dagmamma fra hun var 9-10 mnd, nå er hun 14,5 mnd. Dagmammaen har tre unger hos seg, hennes egne barn er i skolealder. Hun tar seg godt av ungene og snuppa trives veldig godt. De synger og leker og spiser og koser seg. Det som gjør at vi søker barnehageplass fra høsten av er at da er snuppa nesten to år og vil ha større behov for å være ute og å ha større spillerom til å utvikle seg.

Vi betaler 200kr per dag, men det er svart.

Skrevet

Så hyggelig med tilbakemelding! Takk!

Og så hyggelig å høre at jenta di har det så fint hos dagmamma, det gjør saken litt lettere for meg faktisk.. ;)

Her tar de også tohundre, så det er jo bra.

Nå blir det spennende å se om vi finner den eminente dagmamma..

Lykke til med barnehagesøk!

Skrevet

Kjempefornøyd! Dagmamma'n har bare ett annet barn. Hun blir stelt godt med, og trives godt. Begynte da hun var ett år gammel.

Synes det er kjekkere enn barnehage da jeg liker dagmammaen og jenta mi får mer oppmerksomhet der enn i bhg. Får også lekt med andre barn, de er i åpen barnehage 2g i uken og i parken der de treffer andre barn ca 2 dager i uken. Føles trygt!

Vi betaler 280kr dagen. Siden det er hvitt får vi igjen på skatten.

Skrevet

Vi har ikke dagmamma men har snuppa i familiebarnehage. De er fire unger i ett hjem så det kan jo sammenlignes litt. Det er bare helt perfekt med så små forhold! Snuppa elsker å være der. Har ikke vært en eneste morgen der hun har grått når jeg har gått fra henne. Supert!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...