Gå til innhold

skjer med luft i magen a??


cath26

Anbefalte innlegg

er det flere her som sliter med luft i magen og forstoppelse eller? syns jeg aldri har prompa sa mye før i hele mitt liv altså... noen råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg!

Jeg hadde det veldig sånn i begynnelsen men nå har det begynt å gi seg :)

Er 10+2 i dag.

Tror det er ganske så vanlig.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i samme båt som deg. natt til i går hadde jeg mye prompe at manen våknet flere ganger pga lyden.hehehehe.synes det er veldig ubehagelig .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp er mye luft i magen her også

begynner nesten å tro det bare er luft der inne.. ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og !! Ser ut som om jeg er fem måneder på vei enda jeg bare er 8 +1. Problemet er at det kommer ikke noe ut - bare blir til hard og vond mage.. Jeg føler meg skikkelig diger rett og slett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det veldig i begynnelsen, ikke så mye nå, men mer enn "vanlig".

Fikk et godt tips for en stund siden.

Bør gjøres når alene:

Ligg på rygg, gjerne med litt puter i ryggen. Masser forsiktig i store sirkelbevegelser på området under navlen. Begynn rett under navlen, stryk med klokken i en stor sirkel opp igjen til navlen, et par runder, og så i en rett bevegelse nedover fra navlen og mot underlivet.

Veldig viktig å stryke i riktig retning, da motsatt retning kan gi forstoppelse.

 

Når du har gjort dette noen ganger vil du oppleve at luften slipper lettere ut, derfor greit å være alene...

 

Håper dette gjør ting litt bedre!

 

((klem))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle ikke tro enn var gravid nei... skulle tro man er ett mannfolk... Sambo synes det er sååå gøy at jeg promper... hehe... jaja!! Heldigvis så gir det seg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...