Gå til innhold

Vi skulle ikke handle klaer ennaa, men det ser ut til aa bli en....

Anbefalte innlegg

Skrevet

JENTE!!! Vi var paa tidlig ultralyd idag (13+4) og alt saa helt fint ut. Vi hadde overhodet ikke regnet med aa faa vite noe om kjoennet i dag--legen sa det mest sannsynlig var for tidlig, men ultralydteknikeren sa at hun var nesten sikker paa at her var det en liten jente. Hun sa riktignok at vi ikke burde begynne aa handle klaer ennaa--i tilfelle, men smilte da vi gikk ut og sa en gang til: "It's a girl."

Vi har ultralyd igjen om 6 uker, saa da faar vi det bekreftet, men det stemmer i hvertfall med magefoelelsen vi begge har hatt og med at hcg hormonene mine var saa hoeye i starten av svangerskapet (har lest at med jenter er det ofte hoeyere.) Hvis det skulle vise seg aa bli gutt haaper jeg han tilgir oss for at vi naa omtaler ham som jente. :-)

AAAAAAA.....jeg faar saa lyst til aa kjoepe noe i rosa! Hun var bare saa soet...laa der ganske rollig og bevegde litt paa armene sine. Kjempenydelig liten nesetipp...kjempesoet unge synes vi begge to. Vi hadde taarer i oeynene begge to da vi gikk ut i bilen. To fine bilder fikk vi ogsaa av lille ungen vaar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

OjOj.. så gøy å få vite så tidlig da ;)

gratulerer med jenta.. hihi.. rosa klær er sååå søte.. kos deg...

Skrevet

Teknikeren sa ogsaa at med de fleste er det vanskelig aa se saa tidlig fordi jentetissen noen ganger er hoven og ser ut som en penis--men at paa vaar var det ikke noe som kunne ligne paa en guttetiss. Lillejenta laa ogsaa slik at man kunne se det ganske tydelig. Men saa sa teknikeren jo ogsaa at vi ikke burde handle inn rosa klaer enna da...faar ta litt forbehold... Men vi tenker naa paa henne som jente, og jeg tror jeg skal ut aa kjoepe en kjempesoet rosa kjole likevel-kan alltids bytte hvis neste ultralyd viser seg aa vaere gutt. :-)

Skrevet

Nå har jeg hatt veldig høyt hcg hormoner tidlig begge gangene og venter gutt nr to, så jeg tror ikke det har så mye å si...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...