Anonym bruker Skrevet 18. januar 2007 #1 Skrevet 18. januar 2007 Har termin om i underkant av tre uker... I dag vasket jeg meg gullende ren, klippet neglene helt ned, og satte meg på huk i dusjen. Fikk fingeren så vidt mellom "tappene", etterpå kom det bittelitt blod. Har skikkelig vonde kynnere nå, spent på om det skjer noe i løpet av natta. Tenker som så at når man kan ha sex med en penis full av bakterier helt fram til fødselen, kan det ikke skade å "kjenne etter" med en ren finger?? Hi-hi :-) Tørr ikke bruke nicket mitt nå, litt bluferdig, rødme.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2007 #3 Skrevet 18. januar 2007 Det der hørtes da slett ikke veldig lurt ut??? Det er kanskje en ting å kjenne etter på utsiden av livmormunnen, men prøvde du å ta fingeren inni? Jeg tror overhodet ikke de anbefaler "vanlige" folk å gjøre slikt på seg selv, det hørtes ikke helt trygt ut... Og hvis det mor formodning skulle bli fødsel av det, vil jeg råde deg til ikke å si det her inne. (At du tafset fødselen i gang) for da kan det fort være mange som begynner å gjøre det, og kanskje alt for tidlig. Noen begynner jo å etterlyse igangssettingsråd i uke 30... Men lykke til med kynnerne uansett, da...
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2007 #4 Skrevet 18. januar 2007 støtter anonym.....tre uker før term er kanskje litt tidlig. et normalt svangerskap varer liksom i 40 uker
en liten i magen Skrevet 18. januar 2007 #5 Skrevet 18. januar 2007 Hadde aldri falt meg inn nei!!!!!
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2007 #6 Skrevet 18. januar 2007 Jeg innrømmer at jeg har "tafset" litt.. Og samboer... Men ikke for å sette igang noe men bare for å få en pekepinn om det skjer noe i det hele tatt... Er litt bekymret for styrtfødsel, hadde nemlig det forrige gang og da hadde det vært greit å vite om jeg var moden eller ei...
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2007 #7 Skrevet 19. januar 2007 Hei! Det er mange rare, paniske og litt pripne innlegg tilknyttet ditt. Regner med at slimproppen fortsatt er inntakt og da er det ikk farlig å tafse litt slimproppen beskytter gullungen mot bakterier fra fingre og penis. Den lille blødningen er sannsynligvis blodkar som bristet ettersom mormunnen er myk og litt oppsvulmet så sent i svangerskapet. Kan jo også være tegn på at fødsel er nært forestående. Lykke til!!!!!!!!!
Vibeke28(fått to jenter) Skrevet 19. januar 2007 #8 Skrevet 19. januar 2007 Jeg sier bare auuu.. hørtes ikke godt ut da.. Hadde ikke tørt jeg! Men lykke til=)
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2007 #9 Skrevet 19. januar 2007 unnskyld men den der skjønte jeg ikke helt jeg,hvordan i all verden kan man kjenne selv??hva kjenner man etter,høres litt skummelt ut..men samtidig le jeg nysgjerrig da,hvordan i all verden gjør man det der??
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2007 #10 Skrevet 19. januar 2007 Leste innlegge litt lenger opp i denne tråden... Er det folk her inne som søker igangsettningsråd i uke 30???? Herregud! Jeg ble sendt på sykehus med premature rier i uke 31, der det første de gjorde var å sette lungemodningsprøyte, siden barnets lunger er ikke ferdig før nærmere uke 34. Ble sendt hjem noen dager senere med streng beskjed om å holde meg i ro slik at jeg kunne utsette en ev fødsel så lenge som mulig. Å føde barn så tidlig er ikke på noen måte en gunstig start på livet for noen barn. Hvem vil gi en sånn start til barnet sitt??
Har en av hver-full stopp nå=) Skrevet 19. januar 2007 #11 Skrevet 19. januar 2007 En vennine av meg og gjorde dette selv å sa jeg og bare måtte,men av en eller annen grunn tørr jeg ikke... Er redd for og gjøre noe galt...!
Gjest Skrevet 19. januar 2007 #12 Skrevet 19. januar 2007 Er 9 dager over, men vil ikke tafse oppi der..... Bedre at det kommer av seg selv......
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2007 #13 Skrevet 19. januar 2007 Vet du hva? Barnet ditt kommer ut når det er klart for å møte verden, imellomtiden kan du nyte spenningen som du opplever ved det å snart bli mamma, så kan du sove så mye du bare orker forde fra og med det øyeblikket den lille er født er du nr to i rekken av dine prioriteringer, du kan kose ekstra med mannen din og nyte det å kunne bare stikke på tur uten å måtte plannlegge alt fra pakking av ekstra klær til åssen det passer med måltider for den lille. Du slipper å bekymre deg for at den lille får nok mat og om du har drukket nok slik at du har nok melk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå