Anonym bruker Skrevet 18. januar 2007 #1 Skrevet 18. januar 2007 Har fått innvilget ks og er nå et helt nytt menneske. Jeg kan snakke om graviditeten uten å gråte hysterisk, jeg sover om natten og alt er bare fryd og gammen. Har ikke hatt en eneste episode med hjerteklapp og pustevansker og er ikke kvalm lenger:-) Hurra hurra. skal nå bare nyte det hele resten av de 27 ukene jeg har igjen.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2007 #2 Skrevet 19. januar 2007 Hei, og gratulerer med en ny og forbedret tilværelse Kan du fortelle litt om hvorfor du fikk KS?
Desperat 3 gangs fødende Skrevet 19. januar 2007 #3 Skrevet 19. januar 2007 Så flott! Jeg hadde det akkurat likt. Begynte å nyte svangerskapet og se frem til å møte babyen etter at ks var innvilget. Hadde ks i midten av november og det var en fødsel jeg ser tilbake på med glede, i motsetning til mine to første fødsler som jeg ikke orker å tenke på. Du har virkelig noe å se frem til, naturlig å bli litt nervøs, men det er ingenting å grue seg til.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2007 #4 Skrevet 20. januar 2007 Hei hei. Jeg fikk ks fordi jordmor klarte å ødelegge underlivet mitt etter fødsel nr 2. Fikk skikkelig angst etter det og har gått med smerter i underlivet etterpå (6 år siden fødselen) og vært til operasjon for å fikse det( som ikke hjalp noe særlig), men gynekologen min har sagt at jeg bare må finne meg i å føde på nytt så jeg har vært skikkelig deppa. Heldigvis så sa legen på sykehuset at jeg dessverre ikke kunne føde vaginalt flere ganger, det ville ikke være medisinsk forsvarlig etter det underlivet mitt har blitt utsatt for og at jeg dermed måtte ha ks. Jeg var ikke forberedt på det, var forberedt på kamp og mye snakking om angsten min og å prøve å overtale legen, men takk gud det slapp jeg heldigvis. Utrolig deilig, jeg er som sagt et nytt menneske og har begynt å glede meg.
T-girl Skrevet 21. januar 2007 #5 Skrevet 21. januar 2007 Vil bare få gratulere deg masse! Vet hvordan tanken på en fødsel kan være ødeleggende... har ikke født vaginalt selv, men har hatt 2 KS pga fødselsangst - og begge var helt topp!!! Fikk invilget det første allerde i uke 18 (dvs fikk beskjed om at KS var OK), det andre i uke 12!!! (var beinhard på å få det innvilget tidlig - ville truet med abort ellers!) - det kan være tøffe tak før et KS er klarert, men VERDT DET! - selv om du i tilleg hadde "rene medisinske grunner" Lykke til!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå