Sara2 Skrevet 18. januar 2007 #1 Skrevet 18. januar 2007 Hva er det som skjer med kroppen min? Har 5 dager igjen til termin og har fått store utslett i armhulene som klør og svir. Har også noen røde flekker i ansiktet, på magen og på armene, men de klør ikke. Ganske plagsomt. Noen som har erfaringer? Prøver å smøre med canesten og Bruilidin uten at det hjelper. Nå som jeg skulle lade opp til fødsel og så skjer dette...hm:(
Faylinn Skrevet 19. januar 2007 #2 Skrevet 19. januar 2007 Hva sier legen? Har du testet for svangerskapskløe? Er ikke det en blodprøve som kan sjekke noen leverprøver eller hva det var? Ellers vil jeg anbefale SH salve som kjøpes på apoteket. Det er de mest utrolige utslett og kløer som jeg og mange jeg kjenner har blitt kvitt i løpet av kort tid med den! Det er like før vi starter en SH-fanklubb. :-)
ma-ho Skrevet 19. januar 2007 #3 Skrevet 19. januar 2007 jeg har hatt de samme helt forferdelig som de klødde og sann jeg kjøpte babypudder og gikk uten deodorant i 3-4 dager så gikk de gradvis vekk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå