Gå til innhold

Noen som begynner å få mage??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er det noen som begynner å få mage??

Jeg føler at det begynner å komme en liten bulk.... Men kan jo være at jeg bare e oppblåst(særlig siden eg syns den vises ekstra godt om kvelden...) Noen her inne på 1trimester som har lagt ut bilder av magen? Er så nysgjerrig...;-)

Jeg er forresten 9+5 og dette er vår første baby!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei..

 

Jeg også mener at jeg har fått "bulk" på magen. Dvs. jeg kjenner det når jeg står, men den forsvinner liksom litt når jeg ligger på ryggen.

 

Jeg er 10+4, og kan vel nå si at jeg kjenner litt når jeg også ligger på ryggen. Men det kan kanskje være innbilning også??

 

Flere som har innspill?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tihi, bulk på magen, ikke si sånn:-D

Jeg ser ut som om jeg er minst 5 måneder på vei og magen er skikkelig hard. Den begynte å vokse skikkelig i 6 uke og har tydeligvis ikke tenkt å stoppe med det første. (jeg er nå 10+2)På jobben blir jeg "mobbet" med at det minst må være to eller tre.. Men håper seff på en da, siden jeg har tvillinger på 3 1/2 år fra før av!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kul på gang her også, men er bare 7+5... Er tredjemann som ligger på lur der inne, så det kan jo være derfor magen popper ut så tidlig... Tviler på at vi greier å holde skjult særlig mye lengre, er forholdsvis "flatmaget" til vanlig, så det kan nok bli en utfordring å bevare hemmeligheten enda noen uker...

 

Og til dere andre, det er neppe innbilning at magen vokser:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er jo normalt at den vokser fortere vist dere har fått barn før....

Innbiilning...hehe! Fine!;-) Men har jo lest at det ikke er normalt at den vokser helt enda - at det er mer normalt at den bare er oppblåst...

Men får krysse fingrene for at den virkelig har vokst litt!! Dette e så spennende!!!!

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått mage! er 9 uker på vei i dag, og det viser ganske godt! Dette er nr. to, så det er vel kanskje derfor. Med førstemann begynte det å vise i uke 13-14, tror jeg. Vet ikke om jeg kan holde det hemmelig så mye lenger!

 

9+0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...