CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 18. januar 2007 #1 Skrevet 18. januar 2007 Var hos jordmor idag! Kjempespennende! Fikk se en vilter liten krabat som romsterte rundt! Alt så fint ut og hun trodde det var en liten jente! Åhh så gøy det var å se! Ellers ble jeg litt overraska over at det ikke var mer. Hun gjorde jo alt som skulle gjøres ved ultralyden, som mål og etc, men jeg trodde hun skulle ta urinprøve og blodprøve også, og "sjekke meg litt ut". Og så sa hun at jeg ikke skulle tilbake til riksen (om jeg ikke ble henvist dit) før fødsel !? Jeg trodde jeg skulle annenhver gang til fastlege/jordmor jeg. Hmm... må nok snakke litt med fastlegen min skjønner jeg... Uansett! En kjempedag!
Gjest Skrevet 18. januar 2007 #2 Skrevet 18. januar 2007 Gratulerer med vel overstått UL! Det er fantastisk!! Dersom du har planlagt å gå til jordmor trur eg ein brukar å gå til helsestasjonen i bydelen og ikkje på sjukehuset (eg går til helsestasjonen) Trur det er berre på ABC-klinikken at ein har sv.skapskontrollane på avdelinga. Så om du vil gå til jordmor - ta kontakt med helsestasjonen din! Eg har vore ein gong hos kvar, skal tilbake til jordmor i februar, og så ser eg kven eg likar best (får ny jordmor). Berre hugs på at du har alle papira i orden når du går både til jordmor og lege. Jordmora hadde ikkje sendt meg blodprøveresultata, så eg måtte nesten ta alle prøvene omatt, men slapp viss eg berre tok dei med neste gong eg evt går til legen. Trur ikkje det er vanleg med "vanlig" kontroll i tillegg til UL, hos meg vart det også berre tatt UL, og så tok eg urinprøve/blodprøve til MorBarn undersøkelsen.
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 18. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. januar 2007 Ahhh! Selfølgelig! Når du sier det vet jeg at jeg har hørt det før! Må bare ha misforstått eller noe. Hadde med urinprøve og alt jeg! Det er jo logisk da, at det bare var ul idag! Uansett var jordmora kjempehyggelig og forklarte mens hun viste oss! Er så glad så glad! Er så godt å vite at alt er orden med den lille! Terminen min ble også bare flyttet et par dager fremover, så nå er den 21 juni 2007!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå