Seriøst Skrevet 18. januar 2007 #2 Skrevet 18. januar 2007 Dette lurer jeg også på ;-) En veninne av meg er nå 28 uker på vei, og hun hadde fått beskjed om at babyen låg i seteleie nå...
*Mi tesorito* Skrevet 18. januar 2007 #3 Skrevet 18. januar 2007 Jeg er i uke 34 nå, og min hadde hodet nedover men ikke festet de 2 siste kontrollene.
Berma Skrevet 18. januar 2007 #4 Skrevet 18. januar 2007 jm har sjekket leie hver gang jeg har vært hos henne fra uke 24. sjekka idag og jeg er 36+1, hodet lå ned i bekkenet men var ikke festa enda...
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2007 #5 Skrevet 18. januar 2007 Jeg er uke 35 nå, når eg var hos legen just sjekket hun leie med tanke på fødsel. Før den tid har de bare sjekket at det er bevegelig. (Men forrige gang var hodet festet i uke 34, så da sjekket de jo leie når det begynte å feste seg) Denne gangen klarte hun ikke å kjenne hvordan han lå, så dersom ikke JM klarer det på neste kontroll heller i uke 37, blir jeg sendt på UL. Så det er vel innen uke 36-38 at de vil være sikre på hvordan ungen ligger, før det sjekker de bare lett, så sant det ikke har festet seg. I alle fall på meg.
snartmammapåny Skrevet 18. januar 2007 #6 Skrevet 18. januar 2007 i dag hos jm i uke 30 var første gang jm sjekket leie hos meg, lå med hodet ned, men ikke festet ennda. Litt tidlig for det;)
smillamilla Skrevet 18. januar 2007 #7 Skrevet 18. januar 2007 jeg er 32 uker imorgen, men jordmor har aldri kjent på magen? er det rart? var på ul forrige uke, og da lå h*n med hodet ned da.. kan den snu seg igjen? og kanskje et dumt spørsmål; men hvordan kjenner de om hodet er festa???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå