Anonym bruker Skrevet 18. januar 2007 #1 Skrevet 18. januar 2007 Det er ikke lett dette med navn. Synes selv at Sigurd er et fint navn. lurer på å kalle min lille junigutt det. Mathias er også fint - men det er det så mange som heter. Jeg vil ikke ha et altfor vanlig navn, ikke et rart navn og ikke et sossenavn. Har dere forslag til andre pene navn?
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2007 #2 Skrevet 18. januar 2007 Sigurd er et veldig pent navn, vanlig, men ikke for vanlig. Sliter selv også med å finne guttenavn... Vanskelig å finne navn som passer fint til en liten baby, og til en voksen mann liksom... Sånn som Gunnar for eksempel passer på en voksen mann, men blir rart på en liten gutt...
oktoberjentene;) Skrevet 18. januar 2007 #4 Skrevet 18. januar 2007 Sigurd er kjempe fint =o) søsterm min kalte gutten sin det i sommer.. alle er kjempefornøyde med navnet
ღDidrikmamsenღ Skrevet 18. januar 2007 #6 Skrevet 18. januar 2007 Bestefaren min het det, så for meg blir det ett gammelmannsnavn. Men det er jo fordi det var bestefaren min å da.. Men pent navn ja
Fallerifallera Skrevet 18. januar 2007 #7 Skrevet 18. januar 2007 Ei venninne av meg fikk nettopp en sønn som heter Sigurd - kjempefint!!
Gjest Skrevet 18. januar 2007 #8 Skrevet 18. januar 2007 Jeg synes det er nydelig! Står på listen min over guttenavn. ;o)
VinterSol+2 Skrevet 18. januar 2007 #9 Skrevet 18. januar 2007 Sigurd er nydelig! vi hadde lyst til å bruke det, helt til broren min stakk av med det til sin sønn! (men vet ikke om vi får jente eller gutt enda da)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå