Anonym bruker Skrevet 18. januar 2007 #1 Skrevet 18. januar 2007 jeg satt på do og så ned på magen min...plutselig var det som den falt ned...plutselig fikk jeg bedre plass under ribbeina...var litt usikker på om det var noe jeg innbilte meg så jeg spurte samboeren min om han kunne se noe annerledes med magen min og han sa at hun syntes den så ut som den var sunket lengre ned!! skjer d så plutselig? fester hodet seg når magen synker? er 36+1 idag...
Bea80 & Gullgutten Skrevet 18. januar 2007 #2 Skrevet 18. januar 2007 Ja, har hørt om andre også så kan se når magen synker! De sier at da fester babyen seg ja, hode er da lengre ned i bekkenet!!! Men jeg er ikke noe ekspert på dette, for min har ikke sunktet en cm, og jeg har 7 dager igjen..................!!!
høygravid Skrevet 18. januar 2007 #3 Skrevet 18. januar 2007 håper min mage synker ned snart, får nesten ikke puste. Er 36+2
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2007 #4 Skrevet 18. januar 2007 Nei,ikke nødvendigvis at hodet fester seg da nei! Kan ta en stund ennå det,magen min datt ned i uke 35 i følge jm-men hodet har akkurat festa seg,så det stemmer ikke (er i uke 38nå),betyr bare at hodet ligger dypt nede..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå