Gå til innhold

Har dere gode rugeråd som gir positivt resultat??

babysyk

Anbefalte innlegg

Hei! Hører jo ikke til her (enda..), men tekte å spørre dere som faktisk lyktes! Gratulerer alle sammen!! Så kjekt å lure litt her inne for da blir jeg så overbevist at en dag kan vi få det til. Satte inn et lite frø igår og er vell da på rugedag 2?. Har dere gode tips om hva dere gjorde for at spira satt?? Noe gode tips??

Tusen takk for svar!

Klem

Fortsetter under...

Nå har ikke jeg satt inn egg da vi klarte det selv og oppskriften min bør kanskje ikke følges men det va det som gjorde at det funket for meg denne gangen!

Sambo hadde vært borte en uke før jeg trodde jeg hadde EL. Vi reiste til Gran Canaria og hadde oss med engang vi kom ned, mistenkte EL.

Hele uke gikk det vel minst en flaske vin om dagen, god mat og hvile.

Spira satt.

Sambo har litt dårlig sæd så det funker best for oss om vi ikke hadde oss for ofte da, men egget ditt er jo befruktet!

Hmmm kan vel anbefale akupunktur for å øke gjenomstrømning til livmora. og puste øvelser ligg på rygg og sørg for å puste helt ned i magen. inngjenom nesa ut igjenom munnen. 7 ganger tre ganger om dagen!!

Lykke til!!

jeg har veldig stor tro på å holde seg varm,brukte varmeflaske på natta.ellers gikk vi mye tur og tok det litt med ro,jobbet som vanlig.vet ikke om det er noe av dette som har hjulpet,men men...er nå gravid å happy!:)

lykke til,håper du snart hører til her inne du å!!:)

Jeg støtter slitelita i holde seg varm-rådet.

På 3.gangs ruging festet egget seg hos meg, og jeg har tenkt på om det var noe jeg gjorde anderledes.

Men jeg tok det kanskje litt mer med ro, tok fri et par dager fra jobben og koste meg på sofaen, droppet hard trening men drakk varm drikke og gikk på tur. :-)

Lykke til!

• 2 uker senere...

Vår lege anbefalte å ligge unna hardtrening, men være en del i bevegelse - det skal være bra fordi blodsirkulasjonen kommer/holder seg i gang.

Ellers var det ikke mye å gjøre fra eller til mente hun - bare å kose seg og slappe av, selv om det ikke akkurat er så lett den perioden ...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...