Gå til innhold

sambo vil ha..


tess27 jonathan kom 23.12.06

Anbefalte innlegg

et nytt barn så fort som mulig han.. vil hels sette igeng igjenn så fort vi kan ha sex igjenn... blir helt skremt av tanken.. han er gaaal... huff...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gi han noen måneder til og se om han synes det samme da... hehe. Kan være godt å vente litt, ja..

 

Hadde også blitt skremt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal sette kork jeg nå.. hehe og krysse beina som fy... vil ha tid med lille gutt før vi får noen ny baby i huset.. ihvertfall 2 år i mellom.. hehe

 

skal begynne på mini pille nå,,, tror ikke han liker det men det er jko mitt valg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sambo syns at vi skulle få barna tett, siden vi først var i gang med den først liksom så trengte jo ikke den andre vente på seg... men nå når jeg spurte han etter 4 uker med tulla så hadde han ombestemt seg :)

han kan nok tenke seg et år eller noe med sammenhengende nattesøvn før det blir noen fler...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

pump opp og frys morsmelk så drar du bort og la han ta ungen noen dager hehe så kan det jo hende han ombestemmer seg;)

blir kvalm bare jeg ser en gravid mage jeg for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke si det frister å få en til med en gang nei. Men jeg kommer nå ikke til å begynne med prevensjon. Vi brukte nemlig 4 år på å få gulljenta våres, og jeg håper vi skal klare å få en til. Derfor om jeg blir gravid fort igjen så skal jeg bare takke og bukke for det altså:) selv om det ville vært utrolig slitsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok han kan se langt etter et helt år med sammenhengende nattesøvn ;) men det blir jo bedre etter hvert.

 

Vi har en på 3 1/2 fra før, og hun sluttet med bleier etter sommeren. Nå har hun begynt å tisse i senga om natten flere ganger i uken, så av og til er vi våkne og grinete midt på natten alle fire.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min vil også ha tett, men jeg klarer ikke engang å tenke på det nå jeg, å være gravid og få et nytt barn- helt fjernt for meg;) vil ikke vente så lenge jeg heller da, et år kanskje??!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...