Susan*lillegutt og mini* Skrevet 18. januar 2007 #1 Del Skrevet 18. januar 2007 Ja,da er det 100 dager igjen her også eller 14 uker om dere vil=) Tiden har rast avsted,skjønner ikke hvor den har blitt av =) Ja,ja..ville bare skryte av at nå har jeg også passert 100 dager hehe=) Så Synne,jeg er ikke langt etter deg =) Klem fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
polarn & pyrene Skrevet 18. januar 2007 #2 Del Skrevet 18. januar 2007 Gratulerer så langt og lykke til videre.Er morsomt å lese om hvordan dere mage damer har det.Er jo litt misunnelig på dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 18. januar 2007 #3 Del Skrevet 18. januar 2007 JEEEEEEEEI!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg har endelig krøpet ned på 80-tallet..hehe... nærmere bestemt 88... Det værste er vel at du sikkert føder før meg uansett... hmpr...-ikke lov å snike i køen altså!! -Og jeg syns tiden seeeeeeegler seg avgårde... Skrekk og gru... Hele 3 mnd igjen???!!! Jaja..vi får kose oss videre med magene våre.. hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå